En de foto nog....Gisteren een leuke rode GT Junior in Heiloo (NH).
O sorry, dat was ik. Ik had je auto wel gezien hoor, mooi zo'n 3.0 V6 uit 1989. De 75 was een 1.8 Carbs met middenpijp en CSC einddemper. Geweldig geluid!Vandaag vanuit Goes naar Enschede gereden(300+km totaal) en onderweg slecht 4 Alfa's gespot , waaronder een mooie GT , 2 x een 166 en die laatste 166 werd gevolgd door een rode 75 kenteken beginnen met PJ(Of in ieder geval met een P) NLse auto dus van 1986 , nog even naast gaan rijden maar totaal geen reaktie v/d bestuurder , toen maar ff de kickdown ingedrukt om hem voorbij te gaan....
Jens Sander en Jur ?1 *75 en 2* 90's om zondagmiddag weg schagen naar alkmaar bij afrit daalmeer, ik stak een duim op vanuit mijn grijze GT, ik dacht dat moet wel forum zijn..
O sorry, dat was ik. Ik had je auto wel gezien hoor, mooi zo'n 3.0 V6 uit 1989. De 75 was een 1.8 Carbs met middenpijp en CSC einddemper. Geweldig geluid!Vandaag vanuit Goes naar Enschede gereden(300+km totaal) en onderweg slecht 4 Alfa's gespot , waaronder een mooie GT , 2 x een 166 en die laatste 166 werd gevolgd door een rode 75 kenteken beginnen met PJ(Of in ieder geval met een P) NLse auto dus van 1986 , nog even naast gaan rijden maar totaal geen reaktie v/d bestuurder , toen maar ff de kickdown ingedrukt om hem voorbij te gaan....
Was overigens de auto van Martinos & Suzanne, niet de mijne. Vandaar dat ik mijn ogen ook maar op de weg wilde houden, als ik er 1 deukje in had gereden had Martijn me in elkaar gestompt. En die reed in de 166 voor me, dus hij kon alles zien.
Die 166 bestuurder keek nog wel ff , maar ik had net de kickdown ingedrukt en moest me dus ook ff concentreren...