Welke Alfetta???
Mijn ex-alfetta heb ik al een jaar geleden aan rol@ld verkocht
Ik heb niet anders als de 75(ja,mn meissie heeft een 500 uit 69 ) en onder mn 75 zit ook wel een redelijk circuitwaardig onderstel
Op zondag moet je op tijd komenIk wil wel komen, maar rijden deze keer niet denk ik en ook de dag is nog niet zeker. Zou wel graag op de paddock parkeren met de Bertone en/of 156, moet je daar ook voor inschrijven?
Daar gaan we even op door in het 90 topicYeah de Novanta zal er ook zijn!!
Fan kortsluiten zodat ie altijd aanstaat (met een schakelaar ertussen) dan komen we al aan de 8. Dat wil je niet missenHoop er 1 dag bij te zijn. Dan de zondag het liefst. Ligt eraan hoe het hier thuis gaat met de kleine er bij 1 dezer dagen... Als de 33 dan af is, kom ik met de 33. Anders met de 146 JTD. De 90 durf ik het niet mee aan aangezien de fan van deze niet aanslaat en de auto daardoor steeds warm loopt.
Greetz,
Bas
Normaal gesproken kan dat wel ja, maar pin me er niet op vast.Op zondag komen er wat vrienden af naar het Spettacolo.
Als wij dan meedoen aan het register-rijden, kunnen we dan ook tijdens het rijden de pits in komen om hen mee in de wagen te nemen? ( Eéntje afzetten en ééntje oppikken )