za jul 31, 2010 20:07
klinkt hard, maar sorry, its all in the game. Op de openbare weg loop je per definitie meer risico om zeep gebracht te worden , al is het alleen maar omdat op het circuit als het goed is (...) iedereen dezelfde kant op rijdt, en er geen zijstraten zijn. Technische defecten kunnen gebeuren, en dit geval was naar ik begrepen heb een opeenstapeling van pech en afwijkende zaken. Uiteindelijk koos hij er zelf voor zich in die oude formulawagen te zetten....
gelijk voor mij een extra argument nooit in zo`n open formuleding te gaan zitten, laten we wel wezen, de meeste doden in de racerij vallen denk ik (ken de statistieken niet, maar heb wel een gevoel) wel in dergelijke auto`s.
En als je aan zoiets meedoet: zo`n vrijwaring teken je natuurlijk niet voor niets..... Zou op dat moment in ieder geval iemand al aan het denken moet zetten dat het geen wandelingetje in het park is.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.