Bedoel je zoiets:En dan kun je rondetijden van rond de 2.10 rijden zoals Marc en ik deden, Marc reed zelfs 2.09 afgelopen zondag. Dat deed ik laatst in Assen, dus er zit bij jullie nog wel een leercurve in
Volgens mij is deze lijn vlees nog vis. Ik neem 'm zelf of extreem van buiten naar binnen of pak 'm binnendoor. Jij blijft behoorlijk in het midden rijden en moet zo bij de exit van het gas af...Als ik die *&$#%$#%*%$%# Hugenholtz nou eens onder de knie krijg, verlies ik daar niet zoveel snelheid heuvelop en dus minder tijd. Dan ben ik al een heel eind...
Hier verkloot ik hem helemaal en komt Joke Flokstra mij voorbij: filmpje. Ja, inderdaad: welke apex?
Ik pak hem meestal van bovenaf maar volgens mij zijn er meerdere lijnen mogelijk, hangt ook van het type auto af waar je mee rijdt. Paar rondjes verschillende lijnen proberen en je weet wat het beste en snelste aanvoelt.Volgens mij is deze lijn vlees nog vis. Ik neem 'm zelf of extreem van buiten naar binnen of pak 'm binnendoor. Jij blijft behoorlijk in het midden rijden en moet zo bij de exit van het gas af...Als ik die *&$#%$#%*%$%# Hugenholtz nou eens onder de knie krijg, verlies ik daar niet zoveel snelheid heuvelop en dus minder tijd. Dan ben ik al een heel eind...
Hier verkloot ik hem helemaal en komt Joke Flokstra mij voorbij: filmpje. Ja, inderdaad: welke apex?
Eigenlijk is het meer een halfslachtige verdedigende lijn. Als ik gewoon een ideale lijn had gereden, had zij mij waarschijnlijk niet kunnen inhalen. *Mompelt iets van: Objects in your rear view mirror may appear closer than they are*Volgens mij is deze lijn vlees nog vis. Ik neem 'm zelf of extreem van buiten naar binnen of pak 'm binnendoor. Jij blijft behoorlijk in het midden rijden en moet zo bij de exit van het gas af...
Eigenlijk is het meer een halfslachtige verdedigende lijn. Als ik gewoon een ideale lijn had gereden, had zij mij waarschijnlijk niet kunnen inhalen. *Mompelt iets van: Objects in your rear view mirror may appear closer than they are*Volgens mij is deze lijn vlees nog vis. Ik neem 'm zelf of extreem van buiten naar binnen of pak 'm binnendoor. Jij blijft behoorlijk in het midden rijden en moet zo bij de exit van het gas af...