Goh...wat komt mij dit kenteken opeens bekend voor...Nog een Novanta, en daarmee is meteen mijn voorraad Novanta's op.
* Zie foto's onderaan vorige pagina *
Goh...wat komt mij dit kenteken opeens bekend voor...Nog een Novanta, en daarmee is meteen mijn voorraad Novanta's op.
Mijn antwoord dan wel volledig off-topic, maar allez, voor de evt. geïnteresseerden...Is die naaimachine ook Italiaans?
+ een speciale gastWie zijn er met de Novanta op het SS?
Als ik snel tel hebben we al een aardige lijst:
Ikzelf
Seekle
Jens
Jurian
Rob
Kristal en Manu
Kas/Klaas
als het een beetje meezit dan hebben we er nog wel een paar die komen!
Dat gaat een lang rijtje worden
10 stuks? Dat wordt een record! Straks staan er nog meer Novanta`s dan Giulia`s op de paddock
Hebben allemaal al een mailtje gehadMisschien nog even wat extra pushen? Je weet maar nooit of je een extra Belg, Duitser, Fransoos, Zwitser zo gek krijgt...10 stuks? Dat wordt een record! Straks staan er nog meer Novanta`s dan Giulia`s op de paddock
Mij aan het onderschatten Klaas ?10 stuks? Dat wordt een record! Straks staan er nog meer Novanta`s dan Giulia`s op de paddock. Nu zal er vast en zeker ook wel een fotooke in het klaverblaadje verschijnen verwacht ik. Hoop ik. Denk ik. Waarschijnlijk.
Die hele auto is gaaf!Even tussendoor, afgelopen zondag reed ik met de 90 terug naar huis, terwijl de boordcomputer een goeie bui had (lees alle knopjes deden het). Maar wat een gave functies heeft dat ding! Zelfs een laptimer (9 van de 10 keer zal je er gewoon mee spelen, maar tis gewoon gaaf!)
Gespot.. stiekume 90 meeting in Frankrijk
De jeugd van tegenwoordig ...Even tussendoor, afgelopen zondag reed ik met de 90 terug naar huis, terwijl de boordcomputer een goeie bui had (lees alle knopjes deden het). Maar wat een gave functies heeft dat ding! Zelfs een laptimer (9 van de 10 keer zal je er gewoon mee spelen, maar tis gewoon gaaf!)