wijn+kit
Full Member
Full Member
Berichten: 345
Lid geworden op: vr mar 06, 2009 19:40
Locatie: nederhorst den berg

RE: SI 8/8

wo aug 18, 2010 09:44

In de "dreeser" met een goede koereur zelfs 2.,05 !!!!
alfetta-turbo racer
gtv-turbodelta racer in opbouw

Gebruikersavatar
aso69
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 720
Lid geworden op: di dec 28, 2004 10:09
Locatie: rotterdam
Contacteer: Website

RE: SI 8/8

wo aug 18, 2010 10:36

Zal ook nog wel gaan, ik ga er altijd vanuit dat een profi/beroeps rijder op Zandvoort toch wel 3sec sneller is dan de recreantrijders die bij si rijden
2x per jaar wintersport maakt mij ook geen wereldkampioen afdalen, dat zou wat zijn dat recreanten net zo kunnen sporten als profs, dan kan ik beter gesponsord in een F1 gaan rijden

Alfa Nord
Guru
Guru
Berichten: 1111
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 22:58
Locatie: Grou
Contacteer: Website

RE: SI 8/8

wo aug 18, 2010 10:40

Ha, ha. En als ik mijn illegale setup erop zet rijdt ik 2.01 met die van mij :lol:
Laat ze maar komen die profi coureurs, ze mogen het in mijn auto proberen.

Gebruikersavatar
aso69
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 720
Lid geworden op: di dec 28, 2004 10:09
Locatie: rotterdam
Contacteer: Website

RE: SI 8/8

wo aug 18, 2010 11:14

?? Neem aan dat je toch wel begrijpt dat zij sneller zullen zijn, seconde of 2a3 zomaar

Alfa Nord
Guru
Guru
Berichten: 1111
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 22:58
Locatie: Grou
Contacteer: Website

RE: SI 8/8

wo aug 18, 2010 12:05

Eerst zien, dan geloven is het bij mij. Ik heb al zoveel van die gebakken lucht verhalen gehoord... Als puntje bij paaltje komt gaan ze die uitdaging nooit aan, bang voor imagoschade als het niet lukt :wink: Hebben we al zo vaak geprobeerd, mij maak je niks meer wijs.

Gebruikersavatar
Slinger
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 567
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 16:36
Locatie: Alkmaar

RE: SI 8/8

wo aug 18, 2010 12:29

Vorig jaar SS,
Peter Gerhards (ex-squadra, ex-156cup, ex-BRL), rijdt in de vrije training die zondag welgeteld 3 (drie!!) rondjes in m'n 33 en zet er in de tweede ronde een 2.07.8 mee neer. Ik ben nog maar een paar keert onder de 2.10 geweest en heb ongeveer 100rondes meer met de wagen gereden.

Moet je nagaan wat iemand die racet voor z'n werk wel niet met de gebakjes uit het SI kan doen.
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT !!!
33 16v SW Racer

Andiamo Lesti Fumando Assai
Veni, Vidi, Veloce!

Gebruikersavatar
aso69
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 720
Lid geworden op: di dec 28, 2004 10:09
Locatie: rotterdam
Contacteer: Website

RE: SI 8/8

wo aug 18, 2010 12:31

Dat blijkt!
Als je zo overtuigd bent is het dan niet verstandiger om gesponsord wtcc zitje of zo te regelen? Als ik wist dat ik net zo snel ben als de profs in deze tak van sport zou ik dat liever doen dan si prutsrace-jes rijden.

Gebruikersavatar
aso69
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 720
Lid geworden op: di dec 28, 2004 10:09
Locatie: rotterdam
Contacteer: Website

RE: SI 8/8

wo aug 18, 2010 12:34

Hè slingert, ben blij dat je dat even meldt, ik dacht toen al: wat gaatie ineens goed, niks ten nadele van jou maar zo gaat dat nu eenmaal, ook wel beter om dat besef te hebben, dat je weet waar je mee bezig bent

Gebruikersavatar
Slinger
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 567
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 16:36
Locatie: Alkmaar

Re: RE: SI 8/8

wo aug 18, 2010 12:38

Hè slingert, ben blij dat je dat even meldt, ik dacht toen al: wat gaatie ineens goed, niks ten nadele van jou maar zo gaat dat nu eenmaal, ook wel beter om dat besef te hebben, dat je weet waar je mee bezig bent
Nee toen het goed ging reed ik natuurlijk! Maar 't is wel mooi dat wanneer zo iemand in je auto heeft gereden je een goed richtpunt hebt haah, iedere keer als ik dichterbij kom gaat het beter en Sneller hoef ik t ding dus niet te maken want ik rijd dus nog lang niet op de limiet.

Maar Santos, zullen we maar een WTCC team opzetten voor vergevorderde-SI-rijders? Kan makkelijk zo blijkt.
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT !!!
33 16v SW Racer

Andiamo Lesti Fumando Assai
Veni, Vidi, Veloce!

Alfa Nord
Guru
Guru
Berichten: 1111
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 22:58
Locatie: Grou
Contacteer: Website

Re: RE: SI 8/8

wo aug 18, 2010 16:03

Dat blijkt!
Als je zo overtuigd bent is het dan niet verstandiger om gesponsord wtcc zitje of zo te regelen? Als ik wist dat ik net zo snel ben als de profs in deze tak van sport zou ik dat liever doen dan si prutsrace-jes rijden.
Volgens mij ben jij een leesbrilletje nodig. Er staat nergens dat ik denk dat ik even snel of sneller ben dan een prof coureur (wat je daar dan ook maar onder verstaat). Ik zeg alleen dat ik graag een prof rijder een 2.06 (jij verkondigd dat namelijk) in mijn auto wil zien rijden, dat is toch echt wat anders. De hele autosport wereld is omgeven met alleen maar poeha, bewijs het eerst maar eens, dan praten we wel weer verder. Ik ben ervan overtuigd dat ze sneller zijn maar Prof coureurs zijn geen tovenaars en ze schijten net zo bruin als jou en mij :wink:

Andretti Molletti

Re: RE: SI 8/8

wo aug 18, 2010 17:18

Eerst zien, dan geloven is het bij mij. Ik heb al zoveel van die gebakken lucht verhalen gehoord... Als puntje bij paaltje komt gaan ze die uitdaging nooit aan, bang voor imagoschade als het niet lukt :wink: Hebben we al zo vaak geprobeerd, mij maak je niks meer wijs.
Hoogmoed komt voor de val!
Probleem wat jij creeert is dat niemand je meer serieus kan nemen, omdat jij datzelfde continu met anderen doet. Jammer dit.

Alfa Nord
Guru
Guru
Berichten: 1111
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 22:58
Locatie: Grou
Contacteer: Website

RE: SI 8/8

wo aug 18, 2010 17:42

Hé verrek, daar hebben we Dré ook nog. Dré kan ook al niet lezen of hij begrijpt de Nederlandse taal niet. Vertel mij nu eens wat ik dan verkeerd zeg. Nogmaals, ik beweer nergens dat ik goed of sneller ben dan een ander (ben ik ook niet, ik ben maar een amateurtje :wink: ) Er worden altijd mooie verhalen verteld over hoe snel auto X niet is als coureurtje Y erin gaat rijden. Mooie van die verhalen is dat ik er nog nooit iets van gezien heb. Kom dan eens met bewijzen. Ik ben iemand die het met eigen ogen wil zien, hoe moeilijk kan dat nu zijn? Dus als jij iemand weet die beweert 2.06 met mijn 75 te kunnen rijden wil ik die man graag ontmoeten, ik stel mijn auto ter beschikking en hij mag het gaan proberen.
Ik reageer dus alleen op niet onderbouwde spookverhalen en ik geloof niet in spoken.

Alfa Nord
Guru
Guru
Berichten: 1111
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 22:58
Locatie: Grou
Contacteer: Website

RE: SI 8/8

wo aug 18, 2010 17:59

Zo, van het ene spookverhaal naar het andere :wink: Vanmiddag met mijn 75 op de vermogensbank geweest, daar werd ik niet veel vrolijker van. Er blijkt 123,7 PK in te zitten bij 5900 toeren en max. koppel van 149 Nm bij 5300 toeren :shock: Dit is dus krukasvermogen, er is al 25,1 PK vermogensverlies in de aandrijving af. Aan de wielen heb ik 98,6 PK :lol: Ik wist dat er iets miste maar zoveel had ik niet verwacht. Zaterdag maar eens blokje checken.

Andretti Molletti

Re: RE: SI 8/8

wo aug 18, 2010 18:21

Zo, van het ene spookverhaal naar het andere :wink: Vanmiddag met mijn 75 op de vermogensbank geweest, daar werd ik niet veel vrolijker van. Er blijkt 123,7 PK in te zitten bij 5900 toeren en max. koppel van 149 Nm bij 5300 toeren :shock: Dit is dus krukasvermogen, er is al 25,1 PK vermogensverlies in de aandrijving af. Aan de wielen heb ik 98,6 PK :lol: Ik wist dat er iets miste maar zoveel had ik niet verwacht. Zaterdag maar eens blokje checken.
Ik kan dan misschien niet lezen, maar sleutelen kan ik wel!
Mijn blokkies liepen altijd goed en vooraan.
Maar goed dat is ook mijn professie, wat is de jouwe?

Betreffende ruim 5 sec per rondje sneller door een semi prof-coureur, vraag BJ hier op t forum maar eens. Niks wilde verhalen, alleen is er al langer autosport dan dat jaartje dat jij mee doet.
En nu ben ik er wel klaar mee, ik zal nog eens meehelpen n raceklasse op te zetten, bah. Dit forum lijkt buj de dag te leven, wat je vandaag doet is belangrijk, wat je de afgelopen 10 jaar hebt opgebouwd, so what?

Gebruikersavatar
Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4175
Lid geworden op: do jan 18, 2007 20:08
Locatie: Roelofarendsveen

RE: SI 8/8

wo aug 18, 2010 18:47

Kom op jongens, dit is niet nodig!

Terug naar “Racen - Algemeen”