Blijven appels en peren..
De ene ts cup auto rijdt onder de 2:10, de ander rijdt 2:25.
Weet zeker dat een pro de laatste 15 seconden sneller maakt, maar dat zegt helemaal niets
Laten we de "Stig" eens uitnodigen
modus on[VERBAZINGWEKKEND GEZELLIG DIT]modus offIk kan dan misschien niet lezen, maar sleutelen kan ik wel!Zo, van het ene spookverhaal naar het andere Vanmiddag met mijn 75 op de vermogensbank geweest, daar werd ik niet veel vrolijker van. Er blijkt 123,7 PK in te zitten bij 5900 toeren en max. koppel van 149 Nm bij 5300 toeren Dit is dus krukasvermogen, er is al 25,1 PK vermogensverlies in de aandrijving af. Aan de wielen heb ik 98,6 PK Ik wist dat er iets miste maar zoveel had ik niet verwacht. Zaterdag maar eens blokje checken.
Mijn blokkies liepen altijd goed en vooraan.
Maar goed dat is ook mijn professie, wat is de jouwe?
Betreffende ruim 5 sec per rondje sneller door een semi prof-coureur, vraag BJ hier op t forum maar eens. Niks wilde verhalen, alleen is er al langer autosport dan dat jaartje dat jij mee doet.
En nu ben ik er wel klaar mee, ik zal nog eens meehelpen n raceklasse op te zetten, bah. Dit forum lijkt buj de dag te leven, wat je vandaag doet is belangrijk, wat je de afgelopen 10 jaar hebt opgebouwd, so what?
Is toch helemaal niet nodig We hebben geen vergelijkZo, van het ene spookverhaal naar het andere Vanmiddag met mijn 75 op de vermogensbank geweest, daar werd ik niet veel vrolijker van. Er blijkt 123,7 PK in te zitten bij 5900 toeren en max. koppel van 149 Nm bij 5300 toeren Dit is dus krukasvermogen, er is al 25,1 PK vermogensverlies in de aandrijving af. Aan de wielen heb ik 98,6 PK Ik wist dat er iets miste maar zoveel had ik niet verwacht. Zaterdag maar eens blokje checken.
De stig mag best een rondje in mijn 2.28 TS rijden hoorBlijven appels en peren..
De ene ts cup auto rijdt onder de 2:10, de ander rijdt 2:25.
Weet zeker dat een pro de laatste 15 seconden sneller maakt, maar dat zegt helemaal niets
Laten we de "Stig" eens uitnodigen
Ik ben er ook klaar mee, daarom reageer ik zo fel op dit soort onzinnige reacties. Dré, waarom ben jij nu zo op je teentjes getrapt?? Niemand twijfeld hier aan jou technisch inzicht, jou blokjes zullen vast geweldig zijn. Maar daar gaat het hier toch helemaal niet om. Het gaat er ook niet om hoe lang ik al rondjes op Zandvoort draai, ik ben gewoon een amateur die het leuk vind om rondjes op een circuit te maken, of dat nu in 2.20 of in 2.10 gaat(2.10 heeft dan wel de voorkeur ), ik heb er lol in. Als ik goed was geweest zat ik hier niet op achterlijke reacties te reageren, dan zat ik op mijn boot in Monaco De discussie ging hier over lulverhalen over mensen die blijkbaar van een andere planeet komen en duivelse dingen met auto`s kunnen doen. Ik heb zelf weinig race ervaring maar ik ken het wereldje echt wel goed genoeg om te weten wat er wel en niet kan met een auto. En jij moet dat zeker weten Dré, een auto heeft nu eenmaal bepaalde technische limieten. En ik biedt ook nog mijn auto aan om het te proberen, mooier kan het toch niet? Ik ken wel iemand die zeker (bewezen) 2 sec. per ronde sneller is dan mij in mijn auto, dus als jij iemand weet die 5 sec. sneller gaat wil ik die graag ontmoetenIk kan dan misschien niet lezen, maar sleutelen kan ik wel!Zo, van het ene spookverhaal naar het andere Vanmiddag met mijn 75 op de vermogensbank geweest, daar werd ik niet veel vrolijker van. Er blijkt 123,7 PK in te zitten bij 5900 toeren en max. koppel van 149 Nm bij 5300 toeren Dit is dus krukasvermogen, er is al 25,1 PK vermogensverlies in de aandrijving af. Aan de wielen heb ik 98,6 PK Ik wist dat er iets miste maar zoveel had ik niet verwacht. Zaterdag maar eens blokje checken.
Mijn blokkies liepen altijd goed en vooraan.
Maar goed dat is ook mijn professie, wat is de jouwe?
Betreffende ruim 5 sec per rondje sneller door een semi prof-coureur, vraag BJ hier op t forum maar eens. Niks wilde verhalen, alleen is er al langer autosport dan dat jaartje dat jij mee doet.
En nu ben ik er wel klaar mee, ik zal nog eens meehelpen n raceklasse op te zetten, bah. Dit forum lijkt buj de dag te leven, wat je vandaag doet is belangrijk, wat je de afgelopen 10 jaar hebt opgebouwd, so what?
Voor de geinteresseerden onder ons, we hebben de auto met en zonder Squadra chip getest. Resultaat: met Squadra chip tot 4500 toeren fractie minder vermogen dan standaard, vanaf 4500 tot 6000 toeren 3 PK meer dan standaard. Koppel idem., tot 4500 iets minder dan standaard, tussen 4500-5500 toeren fractie meer dan standaard.
Ik zei het toch al, maar niemand gelooft de newbiesVoor de geinteresseerden onder ons, we hebben de auto met en zonder Squadra chip getest. Resultaat: met Squadra chip tot 4500 toeren fractie minder vermogen dan standaard, vanaf 4500 tot 6000 toeren 3 PK meer dan standaard. Koppel idem., tot 4500 iets minder dan standaard, tussen 4500-5500 toeren fractie meer dan standaard.
Dezelfde klacht hebben Rogier Aarts en ik, dus misschien is het meer het karakter van het motortje? Misschien komt het ook door de Squadrachip: sinds hij erin zit, heb ik het idee dat er een groter verschil zit tussen hoge en lage toeren.
Ik ga even de beelde bekijkenEindelijk gelukt, hier deel 1 en 3 eerste race, deel 2 schijnt ergens iets mis mee te zijn, vanavond even naar kijken.
1e deel leuk gevecht met zwarte 155, helaas gaat ie tot 2 keer toe in de Arie Luyendijkbocht door het grind, mijn voorkant is compleet gezandstraald en mijn nieuwe voorruit zit vol met sterren . Hoort erbij zullen we maar zeggen.
Race 1
http://www.youtube.com/watch?v=PQw3QAx3fHo (deel1)
http://www.youtube.com/watch?v=ja8npy2N7C0 (deel2)
http://www.youtube.com/watch?v=e2Zz9J7JuIw (deel3)