Ook stiekum het chassisnummer genoteerd Rudolph ?
Bedankt voor de foto's .
Ook stiekum het chassisnummer genoteerd Rudolph ?
Rudolph krijgt nog wel wat kaartjes mee op het SS. Kan ie die onder de ruitenwisser stoppenOok stiekum het chassisnummer genoteerd Rudolph ?
en vandaag misschien nog iemand gestrikt. Als ie wil starten na 2 jaar stilstaan in een garage dan. Een collega van mij kende nog wel iemand met een Novanta (staat trouwens al wel in het register)+ een speciale gastWie zijn er met de Novanta op het SS?
Als ik snel tel hebben we al een aardige lijst:
Ikzelf
Seekle
Jens
Jurian
Rob
Kristal en Manu
Kas/Klaas
als het een beetje meezit dan hebben we er nog wel een paar die komen!
Dat gaat een lang rijtje worden
Dat gaat richting de 10
Sander's 75 en Jur's 90 over een paar jaar??
Hee...heb je toch wel grenzen?? Geen groom onder je 75?Tsja Martijn,er zijn een paar dingen waar ik uit princiepe tegen ben.
-Chrome wielen onder een europese auto,die dingen horen onder amerikanen
-MIJN 75 VERHOGEN,dat is iets wat niet gaat gebeuren.
Dusse,we kunnen jou 75 er wel voor gebruiken???
Jammer weer ditHee...heb je toch wel grenzen?? Geen groom onder je 75?Tsja Martijn,er zijn een paar dingen waar ik uit princiepe tegen ben.
-Chrome wielen onder een europese auto,die dingen horen onder amerikanen
-MIJN 75 VERHOGEN,dat is iets wat niet gaat gebeuren.
Dusse,we kunnen jou 75 er wel voor gebruiken???
En verhogen: lol!! Lijkt het ondertussen wel op, met die buikschuiver van je...
Maar als we er nou eerst eens voor zorgen dat de carrosserie van mijn geliefde originele 75 net zo strak wordt als die op 't plaatje (maar dan wel in 't rood) beloof ik nog eens nadenken over 't verlagen.
Net nog een wheeler dealer gezien met een spuit beurtje voor een mgb...er gaat nogal wat werk en dus geld in mijn rat-75 zitten voor die zover is.
Zoals reeds gezegd : Veel beterschap gewenst Frits ! We zullen zo veel als mogelijk fotookes voor jou maken .Er komt helaas een 90 minder op het SSAR en wel de mijne, er is niets mis met de Alfa, maar wel met mij.
Momenteel lig ik nog in het ziekenhuis (best handig dat wireless internet) en het komt allemaal wel goed, maar niet op tijd om volgende week aanwezig te zijn.
Is goed hoor! KAS... nee FRITS nog veel beterschap!Zoals reeds gezegd : Veel beterschap gewenst Frits ! We zullen zo veel als mogelijk fotookes voor jou maken .Er komt helaas een 90 minder op het SSAR en wel de mijne, er is niets mis met de Alfa, maar wel met mij.
Momenteel lig ik nog in het ziekenhuis (best handig dat wireless internet) en het komt allemaal wel goed, maar niet op tijd om volgende week aanwezig te zijn.
Aan iedereen die wel aanwezig kan zijn met haar of zijn Novanta :
Misschien een kletsmeetingske tussen 13h en 14h bij de wagens op zondag ?
Hartelijk dank. Voor zover ik weet mankeer ik niks. Lichamelijk dan. Je bedoeld Frits denk ik. Frits, beterschap gewenst.Is goed hoor! KAS nog veel beterschap!