BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Contacteer: Website

Re: RE: Peiling HANS systeem wellicht tijdens SS

wo aug 04, 2010 09:05

Sorry BugAlfa / Peter, maar de afkorting was makkelijk gemaakt. Zelf heb ik dus nog Snell 2000 en weet niet hoelang die dan nog meegaat. Van de andere kant, Chris, als je een HANS hebt die eventueel mee kan naar een volgende helm dan heb je dat maar alvast. Die broer van je gwoon wat extra taartjes laten eten dan kan ie mee als Airbag, zet je em op je stuur, je ziet anders toch al niets als je er achter zit :twisted:
Je bent niet de 1e die de associatie met kevers maakt :lol: er zijn ergere dingen ...
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

christiaan
Member
Member

Re: RE: Peiling HANS systeem wellicht tijdens SS

wo aug 04, 2010 16:55

Sorry BugAlfa / Peter, maar de afkorting was makkelijk gemaakt. Zelf heb ik dus nog Snell 2000 en weet niet hoelang die dan nog meegaat. Van de andere kant, Chris, als je een HANS hebt die eventueel mee kan naar een volgende helm dan heb je dat maar alvast. Die broer van je gwoon wat extra taartjes laten eten dan kan ie mee als Airbag, zet je em op je stuur, je ziet anders toch al niets als je er achter zit :twisted:
...daarom heb ik ook een "walkie talkie" in mijn auto ..anders blijf ik maar rijden en rijd ik zomaar in een andere race mee ! weet je toch
je moet gewoon nog meer gas geven.

GTIm
Full Member
Full Member

RE: Peiling HANS systeem wellicht tijdens SS

do aug 19, 2010 15:33

Wegens te geringe interesse lijkt het mij beter dat ieder voor zich hiervoor wat regelt. Geen nood, het was te proberen ....
147 Cup 3.2V6, Bertone GT Veloce Gr. II

Terug naar “Racen - Algemeen”