P.s. En echt stil is het niet, gezien het vervanged vervoer...:
328 heerlijk....P.s. En echt stil is het niet, gezien het vervanged vervoer...:
Waarom krijg ik toch altijd die seat marbella mee........P.s. En echt stil is het niet, gezien het vervanged vervoer...:
Je gaat naar de verkeerde garage blijkbaarWaarom krijg ik toch altijd die seat marbella mee........P.s. En echt stil is het niet, gezien het vervanged vervoer...:
En liever 'een Bertone' dan 'een Pininfarina'. Trouwens, wel een mooie Pininfarina.Hopelijk niet, want dat betekend dat ik weer in de Bert zit! ...
Of Tofani. Grappig: op het internet zwerft een "lijstje met het lekkerste Italiaans ijs in Amsterdam".Ik vind het ijs van Pisa in de kisosk aan het einde van de Scheldestraat toch net iets beter
Dat was de OostNederland Toerrit van de VARLN. (beter zoeken voortaan)Zondagochtend ter hoogte van 's-Heerenberg (achterhoek):
- Zwarte Zagato
- Paar Juultjes en nog wat spul
- 155 V6 blauw tankte in 's-Heerenberg aan de rotonde
Iemand enig idee wat voor een toerrit dit was? Vind niets op de 22ste op i-net...zo dicht bij huis
Die heb ik laatst ook gezien. Woont volgens mij in gaar, maar heel gaaf studentenhuis/kraakpand aan de Korte Oudekerkerdijk.Vanavond ergens onderweg van de Arena naar 't IJ: GT 1300 Junior ("scalino" 2e serie). (foto)
Vanochtend in Lochem, bij de rotonde, een blauwe Alfetta 2 liter, bereden door iemand met een hele dikke grijns.
Ik reed in mijn 156.
Dat is geen misselijk vervangend vervoer Sander...maar het is inderdaad geen Bert.P.s. En echt stil is het niet, gezien het vervanged vervoer...:
Die pinninfarina is niet van mij maar van een goede vriend. Ik heb hier 1 vergunning en een gehuurde plek in een garage van een woningbouwvereniging. De vergunning is nu tijdelijk omgezet in een overdekte stalling, als genoegdoening voor de Noord-Zuid lijn bouwput voor mijn deur. Heb dus midden in de Pijp op 1 minuut van m'n huis officieel binnen-plek voor 2 autos, waar ik er vaak 4 heb staan omdat de garages toch niet vol zijn... Heb dus eventjes erg veel mazzel.Dat is geen misselijk vervangend vervoer Sander...maar het is inderdaad geen Bert.
Hoe parkeer jij dat hele arsenaal in de Pijp eigenlijk? Ik kan hier echt niet meer dan 1 vergunning krijgen, en een parkeergarage/plaats kopen is me toch wel iets te prijzig.
Schaamde me idd diep om vanuit de Peugeot te toeteren en zwaaien.. Nog eventjes en dan is het allemaal weer Alfa dat de klok slaat.Is leuk om die prachtige Alfetta van jou in het wild tegen te komen!Vandaag op de N242 De Block gezien in een peugeot
gr Jan