Nu vroeg ik mij af of de SCARB ook een collectieve auto verzekering heeft. Ik heb zitten zoeken maar niks kunnen vinden.
Ik ben nu lid van de
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Dat bedoel ik, dat moet toch niet kunnen.Kijk eens op de achterkant van het Klaverblaadje![]()
overigens was mijn eigen tussenpersoon een stuk goedkoper.
Ligt er aan, ik heb vrijwel alles bij hem lopen en daardoor wordt mijn totaal pakket zo goedkoop, dat ik geen enkele individuele verzekering ergens anders kan nemen. Ook is de service zwaar prima (1 mailtje/telefoontje en hij regelt alles), iemand die beweert dat een tussenpersoon geld kost, verklaar ik voor gek (hoor dat nog wel eens namelijk). Ik betaal voor mn 75 in een slechte wijk, met een opgegeven waarde van 4500 euro met 7jr mn rijbewijs, 2 schadevrije jaren (toen pas mn 1e auto op eigen naam), ongeveer 45 euro in de maand voor all-risk.Dat bedoel ik, dat moet toch niet kunnen.Kijk eens op de achterkant van het Klaverblaadje![]()
overigens was mijn eigen tussenpersoon een stuk goedkoper.
Ik heb ook even contact gehad met KNAC maar echt voordeel kon ik er niet halen. Kwa prijs hoef je dus niet over te stappen. Mijn 75 kost daar 400,- terwijl ik nu maar 200 betaal!
WA heb ik nog nooit gedaan, ben ik ook wel heel blij mee gezien was ik allemaal heb gehad de afgelopen jaren (1x TL, 2x braakschade, 2x voorruit). Ik heb ook altijd recht op vervangend vervoer etc. Buiten dat vind ik 200 voor alleen WA heel weinig. Moet ik erbij vermelden dat ik geen KM-beperking heb.De bedragen die ik opgaf zijn gewoon WA. Ik heb gevraagd wat het koste om twee auto's daar te verzekeren en daar kwamen gewoon twee standaard bedragen uit rollen. Overigens allebei met een beperking van de re rijden KMters.
Misschien had ik gewoon de verkeerde aan de lijn...![]()
Morgen min vriendin maar eens laten bellen, ik heb nogal het probleem erg bot over te komen