Degustibis et coloribus ...
Deze mus was wel heel erg tevreden met de opkomst afgelopen zondag : NEGEN novantas op een rij !!! Een echt wereldrecord dus .
We waren deze keer als " toerist " aanwezig , dus hebben we lekker gezellig met Jan en de Alverman gekletst en niet al te veel fotookes genomen . Wat er toch gepleegd is , zal voor later deze week zijn .
Nogmaals bedankt aan iedereen om zo mooi pronkerig aanwezig te zijn . Het scheen volgens sommigen alsof we in een hoekje waren weggepropt , maar ik vind persoonlijk dat er geen mooier plaatsje kon zijn voor deze stoerelegante bolides . Hulde dus aan de variatie van de organisatie !
Bedankt ook Frits om weer zo snel gezond te worden . En ook voor de gadgets . Ook hiervan is een foto in voorbereiding .
Vandaag trouwens nummer 132 kunnen toevoegen ; de Duitser die aanwezig was in Zandvoort . En ook via Facebook ( jaja , dit is echt een nuttig medium ) nog twee Letters kunnen scoren . Ik weer blij .
Bij deze prettige feiten kwam ook meteen een vraag en daar kon ik helaas met die grote technische kennis van mij niet op antwoorden .
Misschien kan iemand onder jullie hem helpen ?
Yesterday my 90 started! One of broken parts is bosch electronic ignition module 0 227 100 111. Got it from working car and bingo, it works!
Now I wanted to order new part for my car, but the problem is Bosch has superseded it by part
0 227 100 123 that according to some internet discussions doesn't works on Alf...as V6... http://www.alfagtv6.com/discus/messages ... 1081599647
Can anyone confirm that Bosch part ending ...123 doesn't works on Alfa 90 2.5 V6? If I understand correctly those parts usually won't work any longer that 150k km, so it's a big problem then?
Merciekes .