Alfa Nord
Guru
Guru
Contacteer: Website

RE: SI 5 september Zandvoort nog een uursrace !

ma aug 30, 2010 20:21

Laat maar komen die 70 min. hoor :lol: Ik vond de 1 uurs race gisteren best lekker eigenlijk, goed vol te houden. Is dit ook met een verplichte pitstop? Wel een aanslag op het materiaal komende zondag dan, vrije training, kwali, 2 x 12 ronden race en nog een uurs-race. Als ie dat overleeft is het een super betrouwbare auto geweest dit seizoen :wink:

TurboMarc
Guru
Guru

Re: RE: SI 5 september Zandvoort nog een uursrace !

ma aug 30, 2010 20:26

Laat maar komen die 70 min. hoor :lol: Ik vond de 1 uurs race gisteren best lekker eigenlijk, goed vol te houden. Is dit ook met een verplichte pitstop? Wel een aanslag op het materiaal komende zondag dan, vrije training, kwali, 2 x 12 ronden race en nog een uurs-race. Als ie dat overleeft is het een super betrouwbare auto geweest dit seizoen :wink:
Was je niet je 3e motor aan het inbouwen nu 8)
Nog wat met die nokkenasvesteller gedaan? TS Cup rondetijd verbeterd :?:
Scarb# 00072

Alfa 75 Turbo Evo Superleggera Racer
Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

Canonshooter

ma aug 30, 2010 21:45

[quote="Alfa Nord"]Laat maar komen die 70 min. hoor :lol: Ik vond de 1 uurs race gisteren best lekker eigenlijk, goed vol te houden. Is dit ook met een verplichte pitstop? Wel een aanslag op het materiaal komende zondag dan, vrije training, kwali, 2 x 12 ronden race en nog een uurs-race. Als ie dat overleeft is het een super betrouwbare auto geweest dit seizoen :wink:[/quote

Na bewezen dienst zondag as blijft er misschien wel een trackday (of 2) over voor ons voordat ie wordt gerebuilt :P :P

gr

Otto

Alfa Nord
Guru
Guru
Contacteer: Website

di aug 31, 2010 00:01

Was je niet je 3e motor aan het inbouwen nu 8)
Nog wat met die nokkenasvesteller gedaan? TS Cup rondetijd verbeterd :?:
2e blok zit er nu in Marc, niet omdat de 1e stuk was maar omdat ik die niet vertrouwde (blauwe rook). 3e gaat er hoop ik deze week in, ook niet omdat de huidige stuk is (in tegendeel, loopt super, maar dat vermogen he), maar omdat ik wil kijken of het verschil opleverd. Gelukkig heb ik nog wel een paar torretjes liggen :lol:
Nokkenasversteller ben ik nog niet mee bezig geweest, kan het niet zijn volgens mij. Rondetijden waren slecht, 2.11 als snelste geloof ik. Nog steeds bakken onderstuur :( Ik wil die 70 min. race juist doen omdat mijn auto zo betrouwbaar is (tot dusver) en omdat ik hoop dat de rest uitputtingsverschijnselen krijgt ha, ha.

PG
Full Member
Full Member

RE: SI 5 september Zandvoort nog een uursrace !

di aug 31, 2010 01:32

Bel even met Serge; hij heeft mijn onderstel aangepakt en ik kan nu veel harder door de bochten dan vorig jaar.
Scheelt nu 2.5 seconden per ronde.

Er had misschien wel meer in gezeten als ik niet steeds in de fik was gevlogen :(
Nu: 1984 Spider 2.0, 2004 166 3.2V6, 2005 1.8 GT en 75 TS Racer
Gehad: 33 imola, 33 16v, 75 1.8, 145 1.6ts, 146 2.0td, 147 1.9jtd, 156 SW 2.4jtd, 159 1.8mpi

Terug naar “Racen - Algemeen”