Lang op gewacht
Lang op gewacht
Modellen worden gemaakt door artisan ZM Modellini uit Milaan, in 2003 schreef Marco Sambataro (Gulp Models) meOp de fantastische 100 x 100 expositie in Novegro bij Milaan stonden behalve het honderdtal echte Alfa Romeo's (bijeen gezet ter gelegenheid van de Centenario) enkele handelaren met boeken, curiosa en... miniaturen. Harry Tijssen legde op de stand van Bossina & Cravetto een aantal Alfa Romeo trapauto's, vliegtuigmodellen en soms zeer exotische miniaturen vast.
Zoveel zeldzaamheden bij elkaar, daar wordt je toch stil van...
Kijk en geniet.
Ik weet niet of het al bekend is maar gisteren heb ik de James Bond 159 gekocht van de James Bond verzamel collectie. Best een leuk model in een leuk decor voor maar 13 euro. Ligt nu in de winkel.
KlikIs dit zo'n model wat je samen met een boekwerkje/tijdschrift koopt, of wordt het los verkocht?
Ja hoor(...) en de 2000 Berlina van Starline. Voor z'n geld is die Starline echt een bijzonder fraai model, zeer zeker de moeite waard.
Er zat nog een boekje bij van hun assortiment, en ik weet niet of het al gemeld was, maar Starline heeft kennelijk een 6C 2300B in de planning
Ah, maar dat was nog zonder fotootje. Nu weten we tenminste om wat voor 6C 2300B het precies gaat. En ik ben behoorlijk enthousiast over die keuze.Ja hoor(...) en de 2000 Berlina van Starline. Voor z'n geld is die Starline echt een bijzonder fraai model, zeer zeker de moeite waard.
Er zat nog een boekje bij van hun assortiment, en ik weet niet of het al gemeld was, maar Starline heeft kennelijk een 6C 2300B in de planning
Heb zelf zaterdag bij Automodelli mijn bestelde 2000 Berlina opgehaald, de gele. Niet erg verfijnd maar wel met een hele leuke uitstraling. Weer een hiaat gevuld
Leuk projectje!
Tip: kijk hier even hoe je zelf nummerplaatjes ervoor kunt maken (klein eindje naar beneden scollen).