Heb je die dikke trekhaakdop vergeten te melden!...Auto ziet er overigens behoorlijk getuned uit, niet echt mijn smaak. Zal wel eens een foto van de voorkant maken, compleet met luchtroosters.
Heb je die dikke trekhaakdop vergeten te melden!...Auto ziet er overigens behoorlijk getuned uit, niet echt mijn smaak. Zal wel eens een foto van de voorkant maken, compleet met luchtroosters.
vanmorgen tussen Enschede West en Enschede op de N35 stond een rode GTV jaren 80 model in de berm met pech, ik reed helaas de andere kant op. Hopelijk viel het mee!
Oef het zou hem goed kunnen zijn, ik zag hem in een flits op het laatste moment. Hij stond nog met de neus richting grens, kan zijn dat hij hem weer aan de praat heeft gekregen en maar richting huis is gegaan...vanmorgen tussen Enschede West en Enschede op de N35 stond een rode GTV jaren 80 model in de berm met pech, ik reed helaas de andere kant op. Hopelijk viel het mee!
Hoe laat was dat
Ik reed namelijk vanmorgen vanaf Enschede Zuid richting Almelo en kwam t.h.v de Grolsch fabriek, in tegenovergestelde richting, een rode Sud sprint tegen rond de klok van 07:45uur...
Zou wel heel toevallig zijn , alleen heb jij het over een Gtv en ik heb toch echt een Sprintje gezien(de baby Gtv zeg maar )
Toevallig een rode..?Vanavond rond 21.00 uur bij pisa ijs in Amsterdam stond een 147 op de bushalte voor de ijstent.
Ik stond met een blauwe 164 super in de Wielingenstraat bij de fysio praktijk voor mijn ijsje op te eten.
De 147 reed even later langzaam langs me en keek volgens mij wel.
Was volgens mij een 147 jtd.