Gebruikersavatar
Niels
Guru
Guru
Berichten: 1009
Lid geworden op: vr apr 23, 2010 20:24
Locatie: Amersfoort
Contacteer: Website

RE: SI op Spettacolo, wie rijden er mee??

wo sep 01, 2010 19:39

Whahaha, idd we weten mekaar wel op te zoeken :P

Maar merk wel dat ik nog wat brutaler moet worden :oops: 8) Whahaha. Maar heb dr wedrom enorm van genoten :D

Maar dat was ik niet hoor, heb je nadat ik je voor me pitstop heb ingehaald niet meer voor me gezien? Ook op de film niet :P Je bent ook achter me gefinist... : :twisted: 8)

Beelden zijn mooi geworden! Ik ga ze waarschijnlijk vant weekend ook aan Hilbert geven dan zet die ze op de Site van Scuderia H&S Corse, (Geef wel een seintje dan) Zag dat die de beelden van Serge en Joke wel online heeft al.

Op een moment zit je alleen als ik strak achter je zit richting Audi S te gebaren oid, leek ook even of je wat minder hard ging? Snapte het alleen niet echt :lol:

Hier wel een filmpje dat me pa vant weekend gemaakt heeft, zit ook wel stukjes tussen :P

http://www.youtube.com/watch?v=EDPOHVHS0jY

Komende zondag ga ik (helaas) even overslaan! Wel zal ik aanwezig zijn nog.
You see I think a Ferrari is a scaledown version of... God! And a Porsche 911 is a jumped up VW Beetle.
- Jeremy Clarkson

Gebruikersavatar
Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3179
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:01
Locatie: Hillywood

Re: RE: SI op Spettacolo, wie rijden er mee??

wo sep 01, 2010 21:00

Ha, ik zie mijzelf nog net op 2:28 en 3:16 :)
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Gebruikersavatar
Niels
Guru
Guru
Berichten: 1009
Lid geworden op: vr apr 23, 2010 20:24
Locatie: Amersfoort
Contacteer: Website

RE: SI op Spettacolo, wie rijden er mee??

wo sep 01, 2010 21:56

Altijd leuk toch 8)
You see I think a Ferrari is a scaledown version of... God! And a Porsche 911 is a jumped up VW Beetle.
- Jeremy Clarkson

Gebruikersavatar
givebuzze
Member
Member
Berichten: 200
Lid geworden op: di jan 04, 2005 13:39
Locatie: Kontich

RE: SI op Spettacolo, wie rijden er mee??

wo sep 01, 2010 22:49

Misschien een idee om alle race beelden ergens op youtube te zetten, iedereen ziet zichzelf eens graag voorbijkomen :-)
2x Giulia Nuova 1.6 / 1x Giulia Nuova 1.3 / Ex-Squadra 2.0 / Gehad: 75 1.8ie / 33 1.3s www.bravoracing.be

Gebruikersavatar
Slinger
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 567
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 16:36
Locatie: Alkmaar

Re: RE: SI op Spettacolo, wie rijden er mee??

wo sep 01, 2010 22:50

Misschien een idee om alle race beelden ergens op youtube te zetten, iedereen ziet zichzelf eens graag voorbijkomen :-)
http://www.scuderia-hscorse.nl/
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT !!!
33 16v SW Racer

Andiamo Lesti Fumando Assai
Veni, Vidi, Veloce!

Gebruikersavatar
givebuzze
Member
Member
Berichten: 200
Lid geworden op: di jan 04, 2005 13:39
Locatie: Kontich

RE: SI op Spettacolo, wie rijden er mee??

wo sep 01, 2010 22:52

:D :D :D

=D>
2x Giulia Nuova 1.6 / 1x Giulia Nuova 1.3 / Ex-Squadra 2.0 / Gehad: 75 1.8ie / 33 1.3s www.bravoracing.be

Alfa Nord
Guru
Guru
Berichten: 1111
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 22:58
Locatie: Grou
Contacteer: Website

Re: RE: SI op Spettacolo, wie rijden er mee??

do sep 02, 2010 10:42

[quote="Niels"]Whahaha, idd we weten mekaar wel op te zoeken :P

Maar merk wel dat ik nog wat brutaler moet worden :oops: 8) Whahaha. Maar heb dr wedrom enorm van genoten :D

Maar dat was ik niet hoor, heb je nadat ik je voor me pitstop heb ingehaald niet meer voor me gezien? Ook op de film niet :P Je bent ook achter me gefinist... : :twisted: 8)

Beelden zijn mooi geworden! Ik ga ze waarschijnlijk vant weekend ook aan Hilbert geven dan zet die ze op de Site van Scuderia H&S Corse, (Geef wel een seintje dan) Zag dat die de beelden van Serge en Joke wel online heeft al.

Op een moment zit je alleen als ik strak achter je zit richting Audi S te gebaren oid, leek ook even of je wat minder hard ging? Snapte het alleen niet echt :lol:

Hier wel een filmpje dat me pa vant weekend gemaakt heeft, zit ook wel stukjes tussen :P

http://www.youtube.com/watch?v=EDPOHVHS0jY



Aha, dan was jij dat dus niet, het was wel een zwarte 155 namelijk. Zag zojuist op Mylaps.com dat ik 20 sec. straf heb gekregen voor een te snelle pitstop :cry: De jongens zeiden dat ie 2 min. en een beetje was, waarschijnlijk een trage stopwatch gebruikt :lol:

Terug naar “Racen - Algemeen”