LENZ
Guru
Guru
Contacteer: Website

RE: Alfa Rood niet meer leverbaar!!

do mei 20, 2010 18:44

Maar moet je dan denken aan proteo rood of juist meer die dure rood metallic.

TZ3

Re: RE: Alfa Rood niet meer leverbaar!!

do mei 20, 2010 20:52

Wat is erger,een kleur niet kunnen leveren of dit? 8)
Toegeven, je hebt helemaal gelijk dat de Amerikanen weer eens schandalig bezig om hun fouten te verdoezelen en bij de Japanners te leggen. Het lijkt wel of ze na de atoombom de Japanners zien als "children of a lesser God". :cry:

Maar dat probleem vergelijken met een lakkwaliteitsprobleem waardoor Alfarood niet meer leverbaar is op een Alfa.... :roll:
Het scheelt niet veel of ze komen morgen met de mededeling dat de Alfa-badges (ook van bedenkelijke kwaliteit) vervangen worden door Fiat-badges.

Alfarood niet kunnen leveren is dus erger, veel erger!!

Overigens lijkt het een hardingsprobleem (te hard), dat zie je vaker, ook bij andere merken.

extaxi
Junior Member
Junior Member
Contacteer: ICQ Website

do mei 20, 2010 21:51

TZ3, lees je nou alleen de laatste reactie of ook de rest?

BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo

vr mei 21, 2010 09:08

Ik heb 'n bestandje met foto kleurstaal en 't is zo goed als't zelfde ietsiepietsie tieniewieni donkerder . Op de foto ligt er ook 'n staal van't Rosso Rubino vd 159 naast en dat is veel donkerder dan't metallic AlfaRood .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

extaxi
Junior Member
Junior Member
Contacteer: ICQ Website

vr mei 21, 2010 13:41

Het komt dus niet in de buurt van de 159 die ik gisteren zag rijden in het rood......prachtig!
Dan laat ik het bij Antracite. Fiat Bravo rood hoef ik niet.

pieter van baalen
Guru Duplice
Guru Duplice

ma mei 24, 2010 18:13

ik snap eerlijk gezegd niet zo goed wat het probleem is.... ja dat die kleur rood niet meer geleverd word wat idd jammer is, maar als de lak zulke problemen geeft... tja dan snap ik wel dat ze het uit de selectie halen en alfa rosso was toch 130??? zie hier verschillende nummers voorbij komen, maar de oude kleur rood is het nooit en zal het nooit worden ook. de watergedragen lakken zijn ook totaal niet zo diep en mooi als de 2K lak of de al oude (heel slecht voor het milieu) lakken....

nieuwe auto's zijn gewoon afschuwelijk gespoten!

als het rood moet zijn moet het echt rood zijn. dus de oude lak of minimaal een 2K lak in een uiteraard uni kleur dan hebben we het over alfa rood maar dan gaan er weer mensen zeuren dat ze elke week moeten poetsen... dus ja :wink: :lol:

de nw giulietta zou alleen in echt rood als topmodel moeten wezen maar dat is mijn mening en wat hier boven staat ook trouwens..... :oops:
Met vriendelijke groet Pieter.

Te veel auto's gehad om hier neer te zetten...

BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo

Alfa Rood binnenkort weer leverbaar op MiTo & Giulietta

do sep 02, 2010 10:34

Morgen krijg ik een productinfo, maar ik heb alvast bevestiging dat 289 AlfaRood (van een andere leverancier dezelfde als 159/Spider/Brèra) weer bestelbaar wordt .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”