Had helaas geen keus; t was of deze of lopend naar huis........Knap, maar ik zou er die Japanse onderdelen vanaf halen en er vlug Italiaanse op monteren
Blijven toch hele mooie fietsen die Pino'sHad helaas geen keus; t was of deze of lopend naar huis........Knap, maar ik zou er die Japanse onderdelen vanaf halen en er vlug Italiaanse op monteren
Maar de eerste Euro's zullen straks worden besteed aan een Campagnolo-groepje (en wielen).......das al zeker !
Wat moet je nou met italiaanse componenten op een taiwanees fietsje????Knap, maar ik zou er die Japanse onderdelen vanaf halen en er vlug Italiaanse op monteren
worden die dan ook al in taiwan gemaakt, cannondale mtb's vanaf komend seizoen ook al (stond voorheen made in USA op)Wat moet je nou met italiaanse componenten op een taiwanees fietsje????Knap, maar ik zou er die Japanse onderdelen vanaf halen en er vlug Italiaanse op monteren
Yep, helemaal mee eens.......Goed bezig, en dit is geen "mini-project" meer Echt een nette wagen, en merk je nou ook dat de Q4 velgen een compromis geven tussen de speedlines en AZEV's?