Je weet wat je te doen staat, en ik rijd in de wagen van Maarten dus weet ook niet hoe hard ik daar mee gaIk hoop dat er wel wat Alfaatjes komen waar ik qua snelheid een beetje mee kan sparren, want zo is er weinig lol aan...
Ik ga echt niet van het gas af voor je hoorJe weet wat je te doen staat, en ik rijd in de wagen van Maarten dus weet ook niet hoe hard ik daar mee gaIk hoop dat er wel wat Alfaatjes komen waar ik qua snelheid een beetje mee kan sparren, want zo is er weinig lol aan...
we tanken je wel wat minder......Ik ga echt niet van het gas af voor je hoorJe weet wat je te doen staat, en ik rijd in de wagen van Maarten dus weet ook niet hoe hard ik daar mee gaIk hoop dat er wel wat Alfaatjes komen waar ik qua snelheid een beetje mee kan sparren, want zo is er weinig lol aan...
Komt die Auto-GT GTV?
Als je alles op alles zet moet je Marc en mij bij kunnen houden PieterIk hoop dat er wel wat Alfaatjes komen waar ik qua snelheid een beetje mee kan sparren, want zo is er weinig lol aan...
De praktijk is weerbarstiger dan de theorie. In 1x 7,5 seconden dichtrijden is wel heel ambitieus.Als je alles op alles zet moet je Marc en mij bij kunnen houden PieterIk hoop dat er wel wat Alfaatjes komen waar ik qua snelheid een beetje mee kan sparren, want zo is er weinig lol aan...