Een 8.32 heeft een spoilertje. En een dubbele chromen uitlaatstukje.Excuses als onderstaande foto erg off-topic is, maar voor zover ik mij kan herinneren is dit de eerste keer dat ik een Lancia Thema 8.32 met Ferrari-motor tegenkom...
Een 8.32 heeft een spoilertje. En een dubbele chromen uitlaatstukje.Excuses als onderstaande foto erg off-topic is, maar voor zover ik mij kan herinneren is dit de eerste keer dat ik een Lancia Thema 8.32 met Ferrari-motor tegenkom...
Check de Rdw site maar eens....Een 8.32 heeft een spoilertje. En een dubbele chromen uitlaatstukje.Excuses als onderstaande foto erg off-topic is, maar voor zover ik mij kan herinneren is dit de eerste keer dat ik een Lancia Thema 8.32 met Ferrari-motor tegenkom...
Yep, komt omhoog uit de koffer. Maaar, is italiaans, dus de spoiler zou zo maar eens buiten werking kunnen zijnDie spoiler komt toch ook omhoog bij zo thema? ik heb um al eens vaker gespot maar kan niet herinneren
Dat moeten Suzanne en Marinos wel geweest zijn.En gisteren in Westerbork bij een restaurant een zwarte stoere 33 waar een meisje in reed en een jongen zat er naast. De 33 had uitlaatjes aan beide kanten en witte ronals.
Tommieeeeee!Zojuist gespot op de A35 thv Munsterhuis , een rode 33 type 3 , met LM velgen , zag er erg netjes uit zo op het eerste gezicht
Vandaag naar Julianatoren geweest met de kids.....die hebben zich prima vermaakt.......en Pa ook
Op het terras mooi uitzicht op wat er zoal naar het Loo ging en dat was nogal wat...
Spider Duetto's, Coda tronca's,Spider 4,Giulietta sprints,Giulietta spiders,ES,SZ,Bertone's Berlina's,Giulia SS,mooie zilvergrijze 75, 166,155,156,159,147,146 en de Nuova Giulietta was rijk vertegenwoordigd.
Echt super mooie Lancia's gezien en Massers,zelfs een Bugatti , steigerende paarden,FIAT, en zelfs mooi engels spul voorbij zien komen
Jahh One fine day........
Met dikke 18"AZEV's?Een knal(lende) rode SZ in de buurt van Axel gistereren. Iemand van hier ??