Zo net terug van het rode en roze broeken festival in Apeldoorn. Hmmm, moest eigenlijk heel de tijd denken aan Het Diner van Herman Koch en het ´Fransoosje spelen in de Dordogne´.....hoeveel 2e huizen in de Dordogne zouden hier tussen lopen? Stel dat de PVV een rode broeken uitzettingsbeleid zou formuleren?
Nu moet ik tevens bekennen dat ik 'Zeisvanmij' een briljant programma vond (en vind)....zie ook #zeisvanmij op Twitter en uitzending gemist.
Kortom...ik had er niet zoveel mee. Veel opgepoetste gemotoriseerde koetsen die mijn opa wellicht leuk zou hebben gevonden. Ik ben zelf meer van de Groep B rally generatie...waar dus weinig van te zien was.
Natuurlijk...er was best wel wat te spotten wat leuk was...mooie 2002 Turbo, TZ1 006, ongerestaureerde vleugeldeur in matgroen en die hele mooie Ottovu Supersonic.
Ik denk dat ik volgend jaar de Lemans Classic in de agenda ga zetten. Schijnbaar is er een sterkere drug nodig om nog met een kick naar huis te gaan...
Hee Erik,Die ongerestaureerde 300SL was goed he! Zoveel "mooier" dan de perfect gerestaureerde zwarte ernaast.
Ik vond het wel relaxt eigenlijk...zonnetje op de kop, espressootje erbij, en een hoop klassieke auto's om je heen. Dat er wat hoornen brillen rondlopen die een karikatuur zijn van zichzelf maakt het voor mij niet minder leuk. Wél viel het me op dat ik zeker niet de oudste was (29) :-).
Enkele fotootjes:
http://s196.photobucket.com/albums/aa34 ... het%20Loo/
En 2 bianco spino's naast elkaar:
Lijkt me ook wel wat, als je dan nog een plekje in de camper overhebt.. (of ik slaap in een tent naast de camper, ook prima! )Ik denk dat ik volgend jaar de Lemans Classic in de agenda ga zetten. Schijnbaar is er een sterkere drug nodig om nog met een kick naar huis te gaan...
Toch stonden er Zondag een stuk of 5 75's op de klassieker parking, is toch inmiddels wel een model wat we (semie) klassieker mogen noemen toch?Inderdaad een wereld dag gehad, veel mooie auto en super weer.
Beetje jammer dat we niet welkom waren op het concorso terwijl alfa's die na ons kwamen wel toegelaten werden
Misschien is de 75 niet speciaal genoeg. Is wel jammer want er stond geen enkele 75.
Voordeel is dat de 75 super gepoetst was.
edit: dit lag niet aan SCARB maar aan de organisatie van Het Loo. we werden door het SCARB goed opgevangen
bij de poort.
Yup! PM je adres maar, stuur ik je vanavond de foto's.Die ongerestaureerde 300SL was goed he! Zoveel "mooier" dan de perfect gerestaureerde zwarte ernaast.
Hee Erik,
Is die rechter Bianco Spino van jou? Die linker is de mijne....
Kun je de foto's "onze" Bertone's in full formaat aan me mailen? Dan stuur ik je een pb'tje voor het adres....
Echt een hele fraaie Auto!!Tsja..totaal niet relevant de outfit van sommige mensen die daar rondlopen. 't Gaat om de auto's die tentoongesteld worden toch?
En de kans om met de eigenaren over hun auto te kunnen praten. Zo heb ik gesproken met Segnor Vincenzo Marciano, de eigenaar en bouwer van de
Marciano 268A die volledig terecht in de prijzen is gevallen. Geweldig wat die man heeft gemaakt. Onderstel en carrosserie eigenhandig gemaakt en geklopt.
met V8 van de Montreal als krachtbon en Ferrari ramen en koplampen. Echt heel bijzonder.