In het filmpje 2 meane Giulia´s, 1 op de kar in de voorgrondMarley 164 schreef:http://www.youtube.com/watch?v=6aOlkUJg0g4Deze bedoel je neem ik aan...
grt rogeralfa
In het filmpje 2 meane Giulia´s, 1 op de kar in de voorgrondMarley 164 schreef:http://www.youtube.com/watch?v=6aOlkUJg0g4Deze bedoel je neem ik aan...
grt rogeralfa
Hahha nee hoor jammer.................... het was toch echt die witte.Aan de avatar te zien zou het een witte geweest moeten zijn, ik heb alleen een blauwe berlina 1750 zien staan. Als dat hem wel is, heb ik daar wel een plaatje van geschotenAlle foto's zitten te bekijken erg mooi hoor sommige, maar niemand heeft een foto gemaakt van mijn Berlina 1750 1e serie met schade.
Ik was er toch echt hoor op zondag
Gr. Peter
( die erg teleurgesteld is want bij het parkeren zeiden nog " oei een eerste serie 1750 Berlina die zullen we eens een mooi plekje gaan geven want die zijn er niet veel meer")
Hé blackbox, laatste foto is erg mooizo dan..
zeg niet nooit, ik heb verschillende boeken waar de 90 genoemd wordt...
ik wilde deze foto's jullie niet onthouden.
ook gezien de alfa 90 nooit in een alfa boek/bijbel voorkomt..
Motiveer dat eens?heb ook een 75 maar de 90 rijd toch beter.
die blauwe was de mijneAan de avatar te zien zou het een witte geweest moeten zijn, ik heb alleen een blauwe berlina 1750 zien staan. Als dat hem wel is, heb ik daar wel een plaatje van geschotenAlle foto's zitten te bekijken erg mooi hoor sommige, maar niemand heeft een foto gemaakt van mijn Berlina 1750 1e serie met schade.
Ik was er toch echt hoor op zondag
Gr. Peter
( die erg teleurgesteld is want bij het parkeren zeiden nog " oei een eerste serie 1750 Berlina die zullen we eens een mooi plekje gaan geven want die zijn er niet veel meer")
Ik denk het soepele gevoel van een 6cilMotiveer dat eens?heb ook een 75 maar de 90 rijd toch beter.
(serieus geintresseerd why!)
Ik heb die berg met sneeuw er op niet gezien tijdens het SS. heb ik wat gemist?zo dan..
Vond je het niet koud genoeg dan ?Ik heb die berg met sneeuw er op niet gezien tijdens het SS. heb ik wat gemist?zo dan..
En nog meer foto's,
Zaterdag - 21 stuks
Hopelijk vind ik aankomend weekend nog even tijd om de rest toe te voegen!