tsja daar is niets tegen in te brengen
tis net als mijn relaties met Alfa's pieken en dalen (dalen meestal rond de apk )
marre ziet er goed uit die blauwe sinasappel net een mooie vrouw met acné
Ik vind het eerder een vrouw van 70 die vroeger mooi was, maar ik ga haar weer terug brengen naar haar werkelijke leeftijd van 28, jonger hoeft niet dat zijn kinderen.marre ziet er goed uit die blauwe sinasappel net een mooie vrouw met acné
Nee, want dan moet ik dat wit ook nog geheel wegschuren.Ik zou er fijn laagje wit met een spuitbusje over zetten , zodat je bij het schuren kan zien wanneer je het dal hebt bereikt .
Had het eigenlijk net zo goed met de roller kunnen doen, of de methode Mr. Bean, een stuk vuurwerk in een emmer verf...
Is dat geworden? Het moet nog wat worden. Ik ben nu het laatste jaar met de Sud bezig geweest en die vind ik best sjiek maar als je dan de hele tijd met die Sud bezig bent geweest, en je loopt dan naar de voormalige varkensstal waar de 308 staat, dan staat me daar toch echt wel wat anders, 192 cm breed, 110 cm hoog en de rest, en dan zou de motor uiteindelijk 400 pk moeten opbrengen, ik had vorig jaar de motivatie verloren maar die is nu weer terug, dat ding moet klaar.PS. Heb je de Ferrari nog? Wat een prachtige machine is dat geworden zeg
Tja, die foto, daar ziet ie er goed uit en ik was best trots maar er knaagde wat, het was een dameskappers auto en nu wordt het een auto voor iemand als ik (ik werk in de zware grofkeramische industrie met de nadruk op grof).Verrek En ik maar denken dat ie er nu zo bijstond... Kheb de 2e Rebuild gemist
Dat ben je niet alleen, maar velen met jou denk ikNou, ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat !
Zeker, hij was ultra marine blauw (RAL 5002) en wordt nu saffier blauw (RAL 5003), anders had ik ´m ook niet helemaal gespoten want het was allemaal nog best goed genoeg. Maar het smurfenblauw was me wat te fel en in de zon leek het soms wel lila van de milka koeien.Heel dik,maar is ie nou donkerder of lijkt dat zo?