vr sep 24, 2010 23:07
Hier ook bij de Texaco nog gewoon RON98. V-Power tankte ik met de 146 ook altijd, nu met de JTD ook weer. Maar voor de 90 merk ik dat RON98 gewoon prettiger is dan V-Power...
De 33 gaat ook gewoon V-Power gebruiken, denk ik...
Kwaliteitsverschil in de standaard brandstoffen lijkt mij wel mee te vallen; ik neem toch aan dat er bepaalde toleranties zijn binnen de brandstofbranche waar elke aanbieder zich aan moet houden. En ik kan me niet voorstellen dat ie waardes dan erg ver uit elkaar zouden liggen...
Greetz,
Bas
Nu:
33 1.7 16v
Toen:
6x 164 (TS, V6, V6, TS, TS LPG, TS LPG)
7x 33 (1.5 IE, 1.7 IE, 1.4 Imola, 1.7 IE SW, 1.5 IE, SW 16v, 1.3)
1x 75 (1.8 IE)
3x 146 (1.6 TS G3, 1.8 TS G3, 1.9 JTD)
1x 155 1.8 TS 16v G3
1x 145 2.0 TD
1x 90 2.0 carbs