Beste Brolli21,
Mijn 75 TS '88 staat er nog niet bij. Ook niet op het 75 register.
Graag aanpassen Dank u.
Koen
Met dank aan De Batjes!!!
Ik zal je opnemen in de lijst,maar voor het officiele register moet je NIET bij mij zijn,maar bij de heren van het 75 register.Beste Brolli21,
Graag aanpassen Dank u.
Als je dan toch bezig bent, pas dan even de foto van mijn 75 aanIk zal je opnemen in de lijst,maar voor het officiele register moet je NIET bij mij zijn,maar bij de heren van het 75 register.Beste Brolli21,
Graag aanpassen Dank u.
Dank u, ja een van de mooiste kleurtjes voor een TS vind ik. Ze is nog steeds 'tutti originale', niets aan verprutst sinds ze van de band rolde.Wat een mooie TS is dat! Superkleurtje!
Doe ik JensAls je dan toch bezig bent, pas dan even de foto van mijn 75 aanIk zal je opnemen in de lijst,maar voor het officiele register moet je NIET bij mij zijn,maar bij de heren van het 75 register.Beste Brolli21,
Graag aanpassen Dank u.
Dat dacht ik wel, maar er is iets mis met de site denk ik.Ik zal je opnemen in de lijst,maar voor het officiele register moet je NIET bij mij zijn,maar bij de heren van het 75 register.Beste Brolli21,
Graag aanpassen Dank u.
De mijne is helaas niet in deze kleur, die is Grigio Medio. Bij aanschaf wel meteen weer omgebouwd naar de originele look met oranje achterlichten en type1-grille. (was als type 2) Ik kon de auto ook kopen met 17"Azev maar gekozen voor de originele speedlines, echter heb ik er sinds een half jaar nu Ronals onder zitten.Dank u, ja een van de mooiste kleurtjes voor een TS vind ik. Ze is nog steeds 'tutti originale', niets aan verprutst sinds ze van de band rolde.Wat een mooie TS is dat! Superkleurtje!
Ps: Is de jouwe ook Bianco Argento Metallizato?