nee joh, gewoon doorknallen, ben je sneller bij de pomp, kan je eerder tankenIk zeg rechtervoet temperen.
Als het een grijze was zou dat heel goed de mijne geweest kunnen zijn. Helaas onderweg terug van een wat minder plezierige familie bijeenkomst, dus sorry dat ik niet gezwaaid heb.17.00 op de ring Alkmaar t.h.v. Daalmeer een SEI !!! Die had ik nog nooit in het wild gezien haha
Hahaha...... Dat was ik in de 75! We haalde elkaar een paar keer in en toen jij mij ineens hard voorbij stuifde wilde ik er achteraan maar dat vond mijn vriendin helaas geen goed plan....!Gisterenavond op de terugweg op het knooppunt Oberhausen wel eventjes opgereden met een Nederlandse rode 75...
Leuk, eindelijk eens een spot van het forum! Tjsa, bestuurder wilde nog even genieten van dat laatste stukje hard kunnen rijden in mijn Giulietta, ik als bijrijdster had daar veel begrip voor (ik ben degene die op de heenreis naar München altijd achter het stuur wil vanaf de grens, eindelijk een stukje onbeperkt hard rijden ).Hahaha...... Dat was ik in de 75! We haalde elkaar een paar keer in en toen jij mij ineens hard voorbij stuifde wilde ik er achteraan maar dat vond mijn vriendin helaas geen goed plan....!Gisterenavond op de terugweg op het knooppunt Oberhausen wel eventjes opgereden met een Nederlandse rode 75...
Top dat je nog even seinde met je alarmlichten! Van dat soort dingen krijg ik altijd een grijns van oor tot oor!
Trouwens, wat zien die achterlichten van een Giulietta er in het donker toch prachtig uit! Mooie stijlvolle en sierlijke krul.....