De geruchten gaan dat de regering iets nieuws in de planning heeft.
Bij het verkopen van een belastingvrije oldtimer gaat de nieuwe eigenaar gewoon weer belasting betalen.
lekker dus.
wie heeft hier al iets van gehoord?
grt rogeralfa
Mathijs, soms is zwijgen beter.........................!Iedereen die CDA, PVV of VVD heeft gestemd mag hier "het spijt me" zeggen. Is sowieso een excuus waard trouwens.
Mathijs, soms is zwijgen beter.........................!Iedereen die CDA, PVV of VVD heeft gestemd mag hier "het spijt me" zeggen. Is sowieso een excuus waard trouwens.
Patrick.
Je bedoelt zoals jij ook altijd zwijgt over je politieke keuze?Mathijs, soms is zwijgen beter.........................!Iedereen die CDA, PVV of VVD heeft gestemd mag hier "het spijt me" zeggen. Is sowieso een excuus waard trouwens.
Patrick.
Wie zwijgt in het stemhokje heeft ook geen recht om commentaar te leverenJe bedoelt zoals jij ook altijd zwijgt over je politieke keuze?
In het stemhokje? Ik bedoelde meer op dit forum...Wie zwijgt in het stemhokje heeft ook geen recht om commentaar te leverenJe bedoelt zoals jij ook altijd zwijgt over je politieke keuze?
Dan heb je jouw kans gemist om invloed uit te oefenen op de te voeren koers.
Groetjes,
Marc
Waarom?Mathijs, soms is zwijgen beter.........................!Iedereen die CDA, PVV of VVD heeft gestemd mag hier "het spijt me" zeggen. Is sowieso een excuus waard trouwens.
Patrick.
Roger misschien is het handig je bron te vermelden, aangezien dit anders weer een zinloze discussie teweegbrengt!
Iedereen schijnt nl. verstand van politiek te hebben.........
Met de linkse partijen aan het roer heb je het beter als autoliefhebber ?Iedereen die CDA, PVV of VVD heeft gestemd mag hier "het spijt me" zeggen. Is sowieso een excuus waard trouwens.
Oja? Noem eens een voorbeeld. Ik ben 32 jaar en nog nooit gepest, of je moet de 52% belasting bedoelen waar ik in zit?.. burgertje pesten wat de linkse partijen wel deden/ doen.
Mvg. richard