Patrick
Guru
Guru
Contacteer: Website

Re: RE: Ahum..... ik hoorde vandaag dit.

do sep 30, 2010 15:12

Ja laat die projectontwikkelaars lekker,

O,o,o als ik toch een pand had, waar krakers zich in gingen nestelen......................
Mag ik dan mee? Ik zou het zeer waarderen als ik daarbij mag zijn. :mrgreen:

Na alle voorgaande consternatie even terug naar de start van dit topic:

Goed, mocht het zo zijn dat er toch weer wegenbelasting betaald moet worden voor een oldtimer dan is dat maar zo.
Of toch in een oudje rijden omdat het zo lekker goedkoop is?
Iedereen hier is toch zo'n liefhebber.......?

Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....

.

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Ahum..... ik hoorde vandaag dit.

do sep 30, 2010 15:16

geen inhoudelijke argumenten meer dus...

ik denk dat het weinig moeite kost diverse fragmentjes over den linkerzijde des tweede kamers op te duikelen, maar waarom zou ik.

O ja die wegenbelasting, ook al zou het waar wezen: dan dok je toch gewoon? anders valt het met die liefhebberij toch een beetje tegen vind ik.....
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

matthijs
Full Member
Full Member

do sep 30, 2010 15:20

ik denk dat het weinig moeite kost diverse fragmentjes over den linkerzijde des tweede kamers op te duikelen, maar waarom zou ik.
Nou ik heb dat dus even gedaan maar ik kan het niet vinden hoor.
En zeker niet zo gênant.
Auto's... leuk, motorfiets, leuker!

Patrick
Guru
Guru

do sep 30, 2010 15:25

Als ze geen baan hebben bij Groen Links kan je altijd nog een huis gaan kraken :wink:
Dat is gelukkig verboden per 1 oktober. Morgen is een heugelijke dag voor alle hardwerkende Nederlanders :)
Ja, zeker, dan kunnen hardwerkende project ontwikkelaars weer woningen in steden met woning nood kopen, 10 jaar leeg laten staan beetje procederen in de tussentijd als een ijverige ambtenaar er achter komt en met een lekkere vette winst verkopen.
Lekkere vette winst....? Hmmmmm. Daar zal dan ook een pak belasting betaald gaan worden.
Waar we dan lekker sociaal mee kunnen gaan gooien.

Dat is het lullige van de linkschmenschen, ze vragen zichzelf eigenlijk nooit af hoe het toch komt
dat er altijd weer geld klaarligt voor sociale doeleinden..... :? Wel aanpakken, dat dan weer wél!

Ik kan bloed gaan spugen als ik zo'n overgesubsidieerd kunstenaarstype zie aanvlooien in een gekraakt "atelier".
Dat kleid en kliederd maar een beetje aan de hele dag. Van onze centen!

Mijn moeder heeft 47 jaar gewerkt en heeft d'r leven lang de prachtigste schilderijen gemaakt.
Ze heeft er nooit een cent subsidie voor gehad. Dat zou ze ook helemaal niet willen.
Haar gevoel voor eigenwaarde is zo groot dat ze er veel te trots voor is.
Dat heet je eigen broek ophouden. Iets wat de helft van Nederland nooit heeft hoeven leren.

Dus op Vv na wil niemand uit liefhebberij wegenbelasting gaan betalen...? :?

Patrick.
Laatst gewijzigd door Patrick op vr okt 01, 2010 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....

.

GT 75V6
Guru
Guru

do sep 30, 2010 15:40

En zeker niet zo gênant.
Ik vond Tara Singh Varma met haar gefakete kanker vrij gênant anders... :roll:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tara_Singh_Varma
Huidig: Giulietta 1750 TBi QV TCT bianco lunare (2014)
Gehad: Giulietta 2.0 JTDm TCT (2013) | MiTo 1.3 JTDm Eco (2011) | 156 2.5 V6 24V (2003) | 75 3.0 V6 America (1988)

matthijs
Full Member
Full Member

do sep 30, 2010 15:46

Lekkere vette winst....? Hmmmmm. Daar zal dan ook een pak belasting betaald gaan worden.
Gooien naar jou als je arbeids ongeschikt raakt bedoel je?

Dat is het lullige van de linkschmenschen, ze vragen zichzelf eigenlijk nooit af hoe het toch komt
dat er altijd weer geld klaarlicht voor sociale doeleinden..... :? Wel aanpakken, dat dan weer wél!
Ik beschouw mijzelf als links en heb nog nooit iets aangepakt, ik zit gewoon in de 52%

Ik kan bloed gaan spugen als ik zo'n overgesubsidieerd kunstenaarstype zie aanvlooien in een gekraakt "atelier".
Welke centen? Is jouw woning gekraakt? Ik ben ontzettend voor subsidie op cultuur omdat ik daar van geniet, jij niet. Jij vind weer wat anders mooi wat ik misschien niet mooi vind. Beetje ego als alles met zijn zoals jij het mooi vindt.

Ik ben niet gecharmeerd op rechtse ideeën maar ik zal nooit spugen op mensen, hooguit hen betichten van gebrek aan inzicht.

Mijn moeder heeft 47 jaar gewerkt en heeft d'r leven lang de prachtigste schilderijen gemaakt.
Ze heeft er nooit een cent subsidie voor gehad. Dat zou ze ook helemaal niet willen.
Dat heet je eigen broek ophouden. Iets wat de helft van Nederland nooit heeft hoeven leren.
Wat leuk, die van mij ook alleen doet ze het nog steeds, onze ouders hebben dus geen subsidie nodig.

Maargoed het is dat ik me vermaak om af en toe de knuppel in het honderhok... of nee ;) de linkse ideeën in vastgeroeste 45+ kamer te gooien.. ;)

matthijs
Full Member
Full Member

do sep 30, 2010 15:47

En zeker niet zo gênant.

Ja dat was enorm gênant :P Dat heriinner ik me nog, okee het staat 30-1

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do sep 30, 2010 15:56

waarmee je maar weer aangeeft er niets van te begrijpen... sorry hoor. Maar ""wij"" als zelfstandigen vangen geen cent behalve wellicht bijstand als er niets anders komt, en je eerst je bij elkaar gewerekte vermogen hebt kunnen aanspreken... Daar moeten we een vette premie aan een AOV verzekering dokken. Fiscaal aftrekbaar ja, maar dan nog komt er na aftrek een leuke alfa per jaar (oldtimer) uit eigen zak.....

Ga je natuurlijk roepen: ja maar dan verdien je ook lekker... Ja daar werk ik ook hard voor, mag dat?? voordeel voor de ondernemer. Vind je dat als werkenemer niet leuk dat zelfstandigen meer verdienen: niet zeuren, begin voor jezelf! (zie trouwens best vaak dat zeker startende ondernemers minder netto overhouden dan hun werknemers, en daar nog meer werk voor verzetten ook...)
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

do sep 30, 2010 16:07

Dit Topic is wel veel beter dan lange tijden, korte tijden.... of vroegere tijden euh..
Ik weet het niet meer.

Goede tijden slechte tijden. Dat was 'm.

ErwinV6

do sep 30, 2010 16:08

Duidelijk gevalletje klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt!

dat er altijd weer geld klaarlicht voor sociale doeleinden..... :? Wel aanpakken, dat dan weer wél!
Ik beschouw mijzelf als links en heb nog nooit iets aangepakt, ik zit gewoon in de 52%

Duidelijk gevalletje van niet met de waarheid geconfronteerd willen worden, neem aan dat je ook weet dat wij 'iets' teveel gesubsidieerde werkelozen hebben in ons kikkerlandje?
Dat jij in het 52% belastingtarief valt om vervolgens in een Avensis te gaan zitten dat kunnen wij niet helpen

Welke centen? Is jouw woning gekraakt? Ik ben ontzettend voor subsidie op cultuur omdat ik daar van geniet, jij niet. Jij vind weer wat anders mooi wat ik misschien niet mooi vind. Beetje ego als alles met zijn zoals jij het mooi vindt.

Jij vindt het dus ok dat die lamstralen van krakers de hele dag uit hun neus lopen te vreten, terwijl degenen die proberen hun eigen broek op te houden hiervoor mogen opdraaien?

Ik ben niet gecharmeerd op rechtse ideeën maar ik zal nooit spugen op mensen, hooguit hen betichten van gebrek aan inzicht.

Wat leuk, die van mij ook alleen doet ze het nog steeds, onze ouders hebben dus geen subsidie nodig.

Maargoed het is dat ik me vermaak om af en toe de knuppel in het honderhok... of nee ;) de linkse ideeën in vastgeroeste 45+ kamer te gooien.. ;)

Gordon
Guru Duplice
Guru Duplice

do sep 30, 2010 16:15

Wel of niet radicaal maakt in wezen geen verschil. Het onderscheid zit slechts in de wijze waarop radicalen en niet-radicalen Sharia nastreven. Onder Sharia bestaat geen gematigdheid: je bent moslim of je bent het niet.
Ik heb hier eigenlijk helemaal geen tijd voor, maar hier moet ik gewoon even op ingaan. Waar haal je het in godsnaam vandaan dat elke Moslim de Sharia zou nastreven?? Al zijn we het vaak niet eens op politiek gebied, ik heb over het algemeen wel waardering voor je wijze van argumenteren, maar hier kan ik even niet bij.
Okay, dat radicaal bekte misschien niet helemaal lekker.

Sharia is niks anders dan de Koran toegepast als (grond)wet. Iedere moslim beschouwt de regels uit de Koran als heilig, en dat kan dus conflicteren met wetten die vanuit een andere grondlegging zijn ontstaan. Indien er alleen sharia zou zijn maakt dat het leven voor moslims veel eenvoudiger omdat ze dan niet aan twee wetgevingen gehoor hoeven te geven.

Op youtube staan filmpjes van interviews die tijdens moslimdag voor het Witte Huis zijn gehouden. Het is een vrij schokkende belevenis om een schijnbaar aan de wet gehoorzame man te horen vertellen dat hij op het moment dat sharia ingevoerd zou worden graag mee zou werken aan homo's van daken gooien. Maar goed, misschien is dat ook een broodje aap al klonk het niet zo.

matthijs
Full Member
Full Member

do sep 30, 2010 16:20

ErwinV6 in het rood

Duidelijk gevalletje klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt!

Ja dat slaat als een tang op een varken,

Duidelijk gevalletje van niet met de waarheid geconfronteerd willen worden, neem aan dat je ook weet dat wij 'iets' teveel gesubsidieerde werkelozen hebben in ons kikkerlandje?
Dat jij in het 52% belastingtarief valt om vervolgens in een Avensis te gaan zitten dat kunnen wij niet helpen

Een zwakke manier om je gelijk te halen = hard schreeuwen dat er gesubsidieerde werklozen zijn maar niet lullen over de 99,9 die terecht een uitkering beuren.

En wat heeft een avensis er nou weer mee te maken.

Jij vindt het dus ok dat die lamstralen van krakers de hele dag uit hun neus lopen te vreten, terwijl degenen die proberen hun eigen broek op te houden hiervoor mogen opdraaien?

Wie zegt dat alle krakers lamstralen zijn? De krakers die ik gekend heb waren studenten die geen woning konden vinden. En leg uit wat een lamstraal te maken heeft met iemand die zijn eigen broek op moet houden. Ik ben sowieso een beetje allergisch voor het begrip "je broek op moeten houden" Ben jij zo zielig dan dat je dat moet?

Ik vind alle klagers in Nederland die zeuren over dat ze zoveel moeten betalen voor anderen sneu, WIJ ZIJN RIJK, in Nederland ik weet zeker dat iedereen in deze discussie zijn eten bij de Alberthein (kan) koopt, 2 keer per jaar op vakantie gaat en een alfa heeft (waar je een hoop geld voor moet hebben) En toch klagen over lamstralen van krakers en de zogenaamde "gesubsidieerde werkelozen"

matthijs
Full Member
Full Member

do sep 30, 2010 16:23

. Iedere moslim beschouwt de regels uit de Koran als heilig,
Je lult, 3 goede vrienden van mij zijn moslim en ik kan je vertellen dat het gelul is wat je zegt. Is het zelfde als hier gaan beweren dat iedere Christen de regels uit bijbel als heilig beschouwen.

Petje 75
Advanced Member
Advanced Member

do sep 30, 2010 16:27

WIJ ZIJN RIJK
Jazeker, als je gezond bent ben je heeeeeel rijk.
Verder kun je niet stellen dat iedereen in Nederland rijk is jij misschien met je 52% belastingstarief en leuk dat je dan je studentenverleden niet vergeet, maar als ik dat stelleje op tv zie dan denk ik toch echt ga iets nuttigs doen ipv eigendommen van iemand anders onrechtmatig toeeigenen (vroeger noemden ze dat stelen)

Oja als ik wegenbelasting over die oude troep moet gaan betalen ben ik liefhebber af , ga ik lekker een fiat punto eco zuinig 0% bpm wegenbelastingsvrij rijden :driving:
Laatst gewijzigd door Petje 75 op do sep 30, 2010 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.

GT 75V6
Guru
Guru

do sep 30, 2010 16:27

En zeker niet zo gênant.

Ja dat was enorm gênant :P Dat heriinner ik me nog, okee het staat 30-1
Joehoe! :banana: :lol:
Huidig: Giulietta 1750 TBi QV TCT bianco lunare (2014)
Gehad: Giulietta 2.0 JTDm TCT (2013) | MiTo 1.3 JTDm Eco (2011) | 156 2.5 V6 24V (2003) | 75 3.0 V6 America (1988)

Terug naar “Het Forum Café”