Mijn reactie liet even op zich wachten, er moest nog gewerkt worden.....
Lekkere vette winst....? Hmmmmm. Daar zal dan ook een pak belasting betaald gaan worden.
Waar we dan lekker sociaal mee kunnen gaan gooien.
Gooien naar jou als je arbeids ongeschikt raakt bedoel je?
Nee, niet naar mij, ik ben zelfstandig, dus schuldig. Begrijp me goed Matthijs, zelfs ik ben erg voor het verzorgen van mensen die echt niet kunnen
of vanwege ouderdom niet meer hoeven werken. Daar moeten we zelfs meer geld voor vrijmaken.
Het geld dat daarmee gemoeid is stelt op de totale begroting niet zo veel voor.
Het gaat mij om allerhande flutprojecten en subsidieregelingen die er zijn. Daar moet een vette streep doorheen.
Ook ontwikkelingsamenwerking mag van mij worden opgeheven. Zorg dat projecten in de derde wereld worden gedaan door
Nederlandse bedrijven. De rekening daarvoor wordt door de overheid betaald, die daar middels inkomende belastingen van de betreffende bedrijven
en de diverse heffingen op personeel een fijne cirkel van maakt.
Soms is een oplossing niet zo moeilijk zoals je ziet.
Dat is het lullige van de linkschmenschen, ze vragen zichzelf eigenlijk nooit af hoe het toch komt
dat er altijd weer geld klaarlicht voor sociale doeleinden.....
Wel aanpakken, dat dan weer wél!
Ik beschouw mijzelf als links en heb nog nooit iets aangepakt, ik zit gewoon in de 52%
Er zijn dus altijd enkele uitzonderlijke gevallen. Soms duurt wakker worden iets langer....
Ik kan bloed gaan spugen als ik zo'n overgesubsidieerd kunstenaarstype zie aanvlooien in een gekraakt "atelier".
Dat kleid en kliederd maar een beetje aan de hele dag. Van onze centen!
Welke centen? Is jouw woning gekraakt? Ik ben ontzettend voor subsidie op cultuur omdat ik daar van geniet, jij niet. Jij vind weer wat anders mooi wat ik misschien niet mooi vind. Beetje ego als alles met zijn zoals jij het mooi vindt.
Ik ben niet gecharmeerd op rechtse ideeën maar ik zal nooit spugen op mensen, hooguit hen betichten van gebrek aan inzicht.
Nee, mijn panden zijn niet gekraakt, dat is namelijk onmogelijk. Ik ben nogal een felle zeg maar.
Mij is altijd geleerd dat je met je vingers af moet blijven van dat wat niet
van jezelf is. Dat geldt dus ook voor een pand. Woningnood of niet.
Stel je voor: Zoals hier wel bekend heb ik een aantal Alfa's. Enkele staan al best een tijdje onder de hoes. Hoe zou het zijn als ik mijn eigen auto
met een vreemde erin tegen ga komen, staande hou, en als argument te horen krijg, Tja, hij stond daar alleen maar meer waard te worden,
je gebruikte hem niet dus heb ik m maar in bezit genomen..... Dat heet gewoon diefstal hoor!
Ik ben verheugd dat het morgen voor eens en voor altijd afgelopen is met die klaploperij. Afschuiven op een ander
is m.i. een typisch links trekje. "Jij hebt een leeg pand waar je niks mee doet, ik ben lui, werkschuw én zielig. Dat werk, bah!
In ieder ander land ter wereld wordt je met open mond aangestaard als je probeerd uit te leggen wat kraken precies is.
Qua cultuur vindt ik dat de kunstenaar / bedenker / artiest zijn haggie zelf maar moet zien te slijten. Dat heeft niks met smaak te maken.
Dat heeft met fatsoen te maken. Hoe kun je tegenover jezelf nog serieus zijn als je broek wordt opgehouden door anderen terwijl jij
een beetje aanmodderd? Een concert is ook cultuur en dient te worden verdiend middels kaartverkoop. De concertzalen / stadions etc. zitten
altijd vol met belangstellenden. IK heb Mojo nog nooit om subsidie horen vragen.....
Mijn moeder heeft 47 jaar gewerkt en heeft d'r leven lang de prachtigste schilderijen gemaakt.
Ze heeft er nooit een cent subsidie voor gehad. Dat zou ze ook helemaal niet willen.
Haar gevoel voor eigenwaarde is zo groot dat ze er veel te trots voor is.
Dat heet je eigen broek ophouden. Iets wat de helft van Nederland nooit heeft hoeven leren.
Wat leuk, die van mij ook alleen doet ze het nog steeds, onze ouders hebben dus geen subsidie nodig.
Maargoed het is dat ik me vermaak om af en toe de knuppel in het honderhok... of nee
de linkse ideeën in vastgeroeste 45+ kamer te gooien..
Vermakelijk is het zeker. Het woord vastroesten vind ik nogal voorbarig gekozen. Zullen we eens gaan zien wat de nieuwe regering gaat brengen?
Of gaan we direct tot veroordeling van "Bruin 1" over?
Ook zo'n tenenkrommend zogenaamd humoristisch bedenksel van links.....
Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.
Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....
.