vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Ahum..... ik hoorde vandaag dit.

do sep 30, 2010 17:32

Het zure is, ik ga er zelf waarschijnlijk nog op vooruit
heb je iets meer om te delen met anderen. Als je het zuur vindt dat je inkomen omhoog gaat: goede doelen genoeg! Maar zoek er wel 1 (of meer) uit waar het geld echt terecht komt waar het moet, want meestal blijft het grootste deel aan diverse strijkstokken hangen, en is daarmee dus weggegooid geld ...

Je definitie over rechts (deelt niet) tov links (deelt wel) is echt populisme ten top.

mi: rechts begrijp iets beter dat er eerst iets moet zijn om te delen, voordat je kan delen. Links deelt met wat er (nog?) niet is, en legt de rekening neer bij de burger.

Links of rechts heeft ook niets te maken met inkomen sec. Ik wed dat jij met je 52% tarief wel gewoon in loondienst zit, met allerlei secundaire arbeidsvoorwaarden, goed pensioenregeling , ziektegeld als je een keer hoofdpijn of griep hebt... Ik (en vele zelfstandigen met mij) krijgen de eerste maand ziekte geen geld, per ziektegeval..)en dan . Misschien moet je toch een keer het pad der zelfstandigheid proberen, met alles erop en eraan, kijken wat je er dan na een jaar of 6-7 van vindt....

Eens worden we het niet nee, tenminste niet op dit punt :wink: maar moet dat? word zo saai....

over kunst: ik vind kunst (sommige in ieder geval..) ook mooi, maar als ik er dan toch aan meebetaal, waarom hangt het dan niet in mijn kamer.....?

""Vroeger"" konden kunstenaars zelf rondkomen, en anders gingen ze wat anders doen (werken...), naast het schilderen, beeldhouwen whatever. Vind de meeste gesubsidieerde kunstenaars overigens geen echte kunst maken, is meer productie, omdat de subsidie anders wegvalt... Als ze echte kunst zouden maken zou het in onze kapitalistische maatschappij namelijk uiteindelijk gekocht worden door liefhebbers, en was subsidie niet meer nodig....
Laatst gewijzigd door vV op do sep 30, 2010 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

ErwinV6

do sep 30, 2010 17:37

Ik zit nog over de deelt, deelt niet opmerking na te denken! :evil:
Echt te sneu!

Tja ik had het al gezegd maar wat ik hierboven al schreef ............waaaaaaaaaaaaaat een domme opmerking :lol:

Maargoed je schreef er ook bij; als je het heel simpel omschrijft!
Nou dan heb ik nieuws, het is je gelukt om iets heel simpel te omschrijven! :shock:

Sergio156
Member
Member

Re: RE: Ahum..... ik hoorde vandaag dit.

do sep 30, 2010 17:41

Als je het heel simpel bekijkt is het zo: links deelt, rechts niet. Ik vind dat de mens moet kunnen delen, je wordt er uiteindelijk allemaal beter van.
links deelt?????????? links steelt zul je bedoelen.
alfa 156 1.8 t.s.
alfa 75 Qv

Patrick
Guru
Guru
Contacteer: Website

do sep 30, 2010 17:42

@ Bubbles, Maarreh was uwes niet t zwijgen opgelegd alhier? :?

Grtz,fRank
Ja, klopt. We zijn er na wat gesprekken goed uitgekomen.
U heeft (krijgt) een PB.

Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....

.

Andretti Molletti

do sep 30, 2010 17:54

Iedereen die CDA, PVV of VVD heeft gestemd mag hier "het spijt me" zeggen. Is sowieso een excuus waard trouwens.
Mathijs, soms is zwijgen beter.........................!

Patrick.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding[/
Afbeelding[/

Don, soms is links beter ;)

PS laat dat soms maar weg!!!

Petje 75
Advanced Member
Advanced Member

do sep 30, 2010 17:58

soms is links beter
Klopt maar dan moet je er zolang op gezeten hebben dat ie slaapt :wink:

Andretti Molletti

do sep 30, 2010 18:02

soms is links beter
HUH??
Links stuur toch???
(autoforum ;) )

Jeroen S
Guru
Guru

do sep 30, 2010 18:03

:blue_lol: :jumping:

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do sep 30, 2010 18:40

soms is links beter
Links is altijd beter,maar met rechts voelt ook goed aan hoor... :twisted:
@Bubbles!; checked en pb terug> :thumbs:

Grtz,fRank

paulsteeman
Guru
Guru

do sep 30, 2010 19:05

Ach....in ieder geval geen rechter kilometerheffing, dat komt hooguit weer over de linkerboeg

euhhhhh......

We zien het wel, L+R kost toch genoeg voor iedereen, vooral midden. Als het maar veiliger en leuker wordt op straat.

greetz

Paul
http://www.bandenmotel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

156 SW 1.9JTD 16V 140 PK 2004 was de vorige
Rij nu voorlopig Mercedes.....

Turbolag, the 2 seconds the other driver thinks he has a chance

diele
Guru Duplice
Guru Duplice

do sep 30, 2010 19:08

Ik heb geen zin om al het geneuzel hiervoor te lezen :?

Maar on Topic :

Als je een belastingvrije auto op je naam hebt of schrijft , krijg je een vrijstellingsbeschikking , die is definitief en onheroepbaar.. ja ik heb het aan mijn raadsman gevraagd..(450,-€ per uur)
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

Gordon
Guru Duplice
Guru Duplice

do sep 30, 2010 19:14

Nou, 10 arabisten hebben onlangs de rechtbank die de zaak wilders afhandelt een rapport aangeboden dat niet alle moslims in Nederland extreem zijn maar 1 op de tien. Misschien is dat ook zo bij Christenen.

Los van dat, ik vind de koran en de bijbel copyright schennis op het boek van Grim, begrijp me niet verkeerd, het is een pot verzonnen nat.
Nogal in de war lijkt me zo?

Extremisme heeft hier niets mee van doen. Het gaat erom dat geloof nooit meer de overhand mag krijgen op politieke beslissingen. In ruim driehonderd jaar heeft het Christendom geleerd om zichzelf daarin terughoudend op te stellen. Islam is in dit opzicht niks meer dan Charles Manson in het groot; een vanuit achterhaalde teksten ingegeven waanzin die tot dominantie probeert te komen. Overigens denk ik niet dat er een copyright rust op het boek van de gebroeders Grimm, geen van de daarin opgenomen verhalen is door hun zelf verzonnen.
Tja, als ik zo het regeerakkoord lees dan krijgen de voedselbanken het nog drukker. De minima zijn flink de sjaak. Maar los daarvan, even wat cijfers
...
Dit verdient jan modaal in Nederland. Ga mij niet vertellen dat je dara niet van rond komen en er geen huis van kan kopen.
De minima zijn helemaal niet de sjaak. De mensen die jij als minima identificeert hebben vaak netto meer te besteden dan mensen die wel geacht worden voor zichzelf te kunnen zorgen; ik vind dat een heel erg fout signaal. Als klap op de vuurpijl dan nog eens die absurde voedselbanken; weg ermee! Ik ben niet God en zie dus ook niet in waarom ik heel veel verder zou moeten gaan dan Hem, die hen helpt die zichzelf helpen.

Modaal is overigens niet het gemiddelde salaris, maar een 'geprikt' cijfer ten behoeve van de premies volksverzekeringen. En 30.000 maal viereneenhalf is misschien net voldoende om een huis te kopen, maar alleen kan je dan de kosten koper niet meer betalen. En dan nog is een huis kunnen kopen in internationale zin geen teken van rijkdom; in de meeste landen hebben ze namelijk helemaal niet het alternatief van gesubsidieerd huren.

bralfa
Guru
Guru

do sep 30, 2010 19:28

@ Bubbles, Maarreh was uwes niet t zwijgen opgelegd alhier? :?

Grtz,fRank
Ja, klopt. We zijn er na wat gesprekken goed uitgekomen.
U heeft (krijgt) een PB.

Patrick.
Daar gaat je vrije tijd..... :wink:

@ het kraken...

Het is zoals Erwin en Bubbles al meldden te waanzinnig voor woorden dat dat zo lang gedoogd is en er zelfs rechten aan ontleend kunnen worden.

Als je dan toch woningnood als oorzaak wil aangeven voor het kraken, heb ik nog een mooie reden voor woningnood die onder links is ontstaan.

Ken je de term "vakantiewoning" dit zijn dus woningen, wat eigenlijk volwaardige huizen zijn, maar onder het mom van vergunningen en bestemmingsplannen niet permanent bewoond mogen worden. Project ontwikkelaars hebben mede door subsidie op dit soort bouwprojecten hier veel tijd en energie in gestoken om hele wijken uit de grond te stampen.... Ja wijken!!!

Door de subsidies en t feit dat deze volwaardige woningen officieel niet permanent bewoond mogen zijn, zijn dit soort veelal fraaie woningen, gebouwd op mooie locaties, in eerste instantie, in verhouding tot vergelijkbare stapels stenen, goedkoop. Dus eigenlijk prima geschikt als "starterswoning".

Alleen..... En daar komt de aap uit de mouw... Deze woningen mogen niet permanent bewoond worden. Dus alleen voorbehouden aan mensen die ruimte in het budget hebben voor een vakantie / rekreatiewoning... Matthijs, kun jij mij uitleggen hoe "jouw" linkse kabinetten dat bedacht hebben. Zeker in verband met kraken uit woningnood...

Voor de rest hoef ik denk ik niet nog eens duidelijk te maken dat ik me graag voeg bij "rechts" en het dus helemaal eens ben met vV, Bubbles, ErwinV6... Aldus een deeltijd ondernemer (die niet in 52% valt)
Shut up and ride!

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do sep 30, 2010 19:33

Worden de schrijvers hier ook gesubsidieerd?? Dan kan dat best wat minder dat scheel een boel ruimte op dit forum. :wink:

(Ziet met vertrouwen de toekomst tegemoet 8) )
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

bralfa
Guru
Guru

do sep 30, 2010 19:35

Worden de schrijvers hier ook gesubsidieerd?? Dan kan dat best wat minder dat scheel een boel ruimte op dit forum. :wink:
@ @@ volgens mij subsidiëren de meeste schrijvers in dit topic het forum al jaar en dag... We komen nu wat van onze investering terugvorderen... :jumping:
Shut up and ride!

Terug naar “Het Forum Café”