Hier ook binnen en ik sta er in op bladzijde 39 met mijn bruine koekie! Zo leuk.
Weer erg genieten van alle verhalen
Ik vind dat je dit gewoon mag en moet kunnen zeggen.Ook binnen ,maar moet me toch iets van het hart.
Dat er vaak foto's van bepaald groepje mensen van hun alfa in klaverblaadje staan met ritten.
Niet iedereen ligt goed in de markt bij de club maar denk dat iedereen op zijn of haar alfa dol is en ook hun alfa eens in klaverblaadje wilt terug zien bij een rit.
Ook dit zal een discussie punt geven heb er na gisteren het blad ontvangen te hebben nog een nacht over geslapen maar dacht ik wil het kwijt.
Zo ik ben het kwijt nu en ga me nu even nestelen op de bank en ga de eerste stukken vast lezen, technische gedeelte is voor de man
jolijn
jolijn...stuur een mailtje naar de redactie, mee denken is altijd welkomOok binnen ,maar moet me toch iets van het hart.
Dat er vaak foto's van bepaald groepje mensen van hun alfa in klaverblaadje staan met ritten.
Niet iedereen ligt goed in de markt bij de club maar denk dat iedereen op zijn of haar alfa dol is en ook hun alfa eens in klaverblaadje wilt terug zien bij een rit.
Ook dit zal een discussie punt geven heb er na gisteren het blad ontvangen te hebben nog een nacht over geslapen maar dacht ik wil het kwijt.
Zo ik ben het kwijt nu en ga me nu even nestelen op de bank en ga de eerste stukken vast lezen, technische gedeelte is voor de man
jolijn
(ik kijk al uit naar het vlgde KB met al die GTV6-en )
Pagina 8, Sander.Welke Pagina staat dat stukje van jef?
Kan het zo snel ff niet vinden namelijk...
Ommiskenbaar bakjeKijk vooral ook eens op pagina 74 en 75
verf je auto knalpaars, wedden dat je er dan wel in staatOok binnen ,maar moet me toch iets van het hart.
jolijn
We blijven ons best doen.Ook hier binnen en een mooie stukje van Jef de 75 guru erin
Leuk om dit soort verhalen van liefhebbers te lezen.