Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: motogp

zo sep 05, 2010 22:03

Saaie race. Beetje teleurstellend.

Helaas is er een jonge coureur verongelukt.
Shoya Tomizawa hij reed Moto2.

ErwinV6

zo okt 03, 2010 09:37

Net heeft Stoner verdient gewonnen!
Maar wat heb ik genoten van het gevecht tussen de fabrieksYamaha's!
Dit liet weer zien waarom ik zon fan van Rossi ben,wat een gevecht, wat een killer 8)
Hij lijkt eindelijk wat minder last van zijn blessures te hebben!

Afbeelding

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

zo okt 03, 2010 10:28

Ik ga dit nog niet lezen want ik heb het opgenomen. Nu pas rol ik mijn bed uit. Eerst een sanitaire stop en koffie en dan kijken.
Wat was verleden keer goed zeg met Hayden op drie.

alfaqv75
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: motogp

zo okt 03, 2010 13:08

Ik ga dit nog niet lezen want ik heb het opgenomen. Nu pas rol ik mijn bed uit. Eerst een sanitaire stop en koffie en dan kijken.
kan je die misschien ergens neerzetten dat ik hem kan downloaden?

wederom helaas gemist :cry:
33 type 2 16V carbs & Delta EVO

Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S

ErwinV6

zo okt 03, 2010 19:36

Voor degenen die het gemist hebben!
Er is maar 1 echte kampioen :mrgreen:
Lorenzo valt me zwaar tegen, na afloop liep hij als een klein kind te klagen bij Yamaha dat Rossi er toch wel stevig inging! Dat is racen :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=SGugl-cW7sY

alfaqv75
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo okt 03, 2010 21:23

Voor degenen die het gemist hebben!
Er is maar 1 echte kampioen :mrgreen:
Lorenzo valt me zwaar tegen, na afloop liep hij als een klein kind te klagen bij Yamaha dat Rossi er toch wel stevig inging! Dat is racen :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=SGugl-cW7sY
viele dank, helaas kan die lorenza aardig rijden, maar vind zijn voorkomen maar zwaar irritant!

Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

zo okt 03, 2010 21:45

Vanavond 0.50 komt de herhaling. Ik zal deze proberen op te nemen en te delen.

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

zo okt 03, 2010 21:59

Trouwens, ook de laatste Superbike wedstrijd gezien?

Die arme Fabrizio werd derde. Maar omdat Ducati het fabrieksteam uit de SBK trekt bleef hij minutenlang huilend op zijn motorfiets zitten.
Het was dan ook de allerlaatste podium voor het fabrieksteam ..........

Hier wat foto's van Fabrizio in betere tijden. Deze heb ik gemaakt tijdens de WDW 2010 op het wereld circuit Misano Adriatico.

Playboybunny kwam samen met Fabrizio het nieuwe luchtje te promoten.
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Frabrizio werd er verlegen van en kon zich even geen houding geven.
Afbeelding

Uiteindelijk kwam het allemaal goed.
Afbeelding
Waar kijkt ie toch naar..
Afbeelding
Bron Alle bovenstaande foto's AdInfoTech
Laatst gewijzigd door Alfa-Corazon op vr okt 29, 2010 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.

alfaqv75
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo okt 03, 2010 22:20

Trouwens, ook de laatste Superbike wedstrijd gezien?

Die arme Fabrizio werd derde. Maar omdat Ducati het fabrieksteam uit de SBK trekt bleef hij minutenlang huilend op zijn motorfiets zitten.
Het was dan ook de allerlaatste podium voor het fabrieksteam ..........
jep, wel gezien, het gevecht tussen de duc's was erg gaaf!!

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

ma okt 04, 2010 22:40

Er bestaat geen mogelijkheid om de opname van de Digitale recoder van UPC naar de computer te kopiëren.
Deze is blijkbaar beveiligd.

Er is nog één mogelijkheid, die ga ik naar je pb-en.

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

di okt 05, 2010 09:07

Reactie van Lorenzo:

"The show is great for the people to enjoy and the business of motorcycle racing, it's fantastic, but when you are a rider who is on a MotoGP bike which gets up to 300 km/h in the straight and 180-200 km/h in the corners and you are feeling the other rider touch you it's not a great feeling or a good emotion because you know you are putting your life at risk," said Lorenzo in the attached video interview. "The three or four moves I made on Valentino I felt were correct and fair. On the other hand his moves were legal but on the limit, from my point of view. We have seen the way he likes to fight, it happened before with Gibernau, then with Stoner, and now with me. Maybe in the future his rivals will get a little bit mad and we will act like he usually does!"

Lorenzo added: "We are team-mates, I am fighting for the Riders' Championship but we are both fighting for the Teams' and Manufacturers' Championship as well and we have to remember this.

Reactie van mij:
Ten eerste vergeet hij even de beste knalharde (vuist)gevechten met Biaggi.
Ten tweede weet je zo onderhand wel hoe "ver" Rossi gaat. Rij je net zo snel of ietsje sneller dan Rossi, dan win je nooit.
Wil je niet zo ver meegaan? Doe dan een stapje terug en niet achteraf mauwen, daar werd geen enkele tegenstander beter van.

Alhoewel.... Ik heb een "onboard" camerabeeld gezien van de laars van Rossi op het zadel van Lorenzo.

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

za okt 16, 2010 10:42

Stoner op zijn verjaardag op pole, Rossi 8-ste....
Morgenochtend om 07.00u begint de race.
Oef.... denk niet dat ik die live (of alive) ga meemaken.

For Rossi the session was a more complicated affair however, with the Italian encountering different problems when trying to set a qualifying lap on the softer Bridgestone tyres.

"I was really unlucky today because with each of the softer tyres, when I think I could have improved a bit, I had problems,” said the 31 year-old, who has only finished off the podium once at Phillip Island in 13 previous visits in all three classes. “First it was Espargaró, then Hayden's bike on the track and then it began to rain, so I couldn't use any of the tyres how I wanted in the end.”

“We start from the third row, which will be very hard, especially because our race pace isn't that strong and we don't have the right set-up yet. We need to work hard tonight and tomorrow morning to try to improve. The conditions aren't good and it's a great pity because this is a fantastic track but you can't enjoy it in this cold, because it takes so long for the tyres to get to the right temperature. Tomorrow will be hard, but we will see what we can do,” Rossi concluded.

Afbeelding
Bron MotoGP
Laatst gewijzigd door Alfa-Corazon op vr okt 29, 2010 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

vr okt 29, 2010 10:17

Nog meer goed nieuws... Capirossi gaat ook weer Ducati rijden.
Afbeelding
Bron MotoGP

Pramac announce Capirossi signing for 2011
Thursday, 28 October 2010
The Italian rider and MotoGP team will join forces in the World Championship next season, and will start work together at the Valencia Test in November.
Pramac announce Capirossi signing for 2011
The Pramac Racing team has announced that they have reached an agreement with Loris Capirossi to join forces in MotoGP for 2011.
Next season will be the tenth year of the Italian team’s involvement in the World Championship, and it will mark the milestone with an Italian rider on board its satellite Desmosedici.
Capirossi last rode the 800cc Ducati machine in 2007 and his experience in the World Championship of 313 Grand Prix starts, 29 wins, 99 podiums and three titles (two in the 125cc class and one in the 250cc category) was welcomed excitedly by Pramac Racing Team Principal, Paolo Campinoti.
"We are very pleased to have signed an agreement with one of the most experienced and titled riders currently riding in the MotoGP World Championship,” said Campinoti. “The deal between us was very simple because Pramac Racing Team and Loris always try to fight for important results. We do not need to talk about Loris, we all know him, we know his value and we are sure that thanks to his quality we'll have fun next year on all the tracks, taking some satisfaction too.”
He continued: “With Loris we will celebrate our tenth anniversary in the World Championship and this is a real honour for us. We know that Loris has achieved 99 podiums in his career and we hope to achieve triple figures together. I would like to thank our partners who have welcomed our choice and we hope that Loris’s fans and those of Pramac Racing will follow us with passion during next season.”
Capirossi expressed his anticipation at the next step in his illustrious career by saying: "This return on a Ducati bike makes me feel like a child! I do not feel 37 years old! I have a great desire to start this new adventure, I’m enormously pleased about this new agreement with the Pramac Racing Team which will allow me to ride and be part of an Italian team. I would like to thank the Team Principal of the Pramac Racing Team, Paolo Campinoti, for giving me this great opportunity and for the confidence placed in me. I’ll ride the Ducati again, with which I had very good results in the past and that I was able to develop in the 2007 season. This is a special feeling for me.”

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

wo nov 10, 2010 10:30

Eerste beelden van Rossi op Ducati.

http://www.motogp.com/en/news/2010/ross ... ith+ducati

Afbeelding
Afbeelding
Bron MotoGP.com

Duc
Guru
Guru

wo nov 10, 2010 13:04

Blijft toch nog even wennen om Rossi op de duc te zien.. Denk dat ik er wel aan kan wennen :wink: :lol:
Wat me ook opviel was dat de ietwat verguisde Karel Abraham er goed bij zat! Paps steekt er enorm veel geld in, en dan word er al snel over het daadwerkelijke talent getwijfeld.
RWD german daily, Mito on the side.

Ducati 1098 racer
Ducati 996R racer
Ducati 748 Senna
BMW R 1150 GS Desert FOX
SUZUKI VStrom 650 XT Adventure
"racing because, football, golf and tennis only require 1 ball"

Terug naar “Het Forum Café”