Andretti Molletti

Re: RE: Nieuwe Klaverblaadje binnen?

zo okt 03, 2010 18:35

het is erg lastig als je " gewoon" ergens bent, om er dan ook aan te denken dat je iedereen op de foto zet. de auto's/personen die je wel op de foto zet heb je dan toch vaak zelf een band mee.....
Ze zijn er niet gewoon maar met een specifiek doel wat op de auto staat.
;)

Maar goed ga niet in de verdediging voor iemand als hij of zij niet aangevallen wordt. Ze doen goed werk, er is alleen een vraag naar nog meer variatie in de gekozen foto's. ;)
Zou fijn zij als het bestuur en de mensen uit de organisatie eens wat meer op het forum (absoluut het belangrijkste communicatie-middel van de SCARB) komen en meedoen, zo wordt de reeds eerder genoemde afstand tussen bestuur en leden verkleind. Het bestuur heeft vast wel eens gehoord van social media en kan daar toch niet van verstoken blijven??? dat is zooooo 1992 ;)

Gebruikersavatar
schummi
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 569
Lid geworden op: vr jun 29, 2007 21:49

RE: Nieuwe Klaverblaadje binnen?

zo okt 03, 2010 19:07

Ik begrijp als je met bepaald groepje mensen om gaat daar liever foto's van maakt .
Maar wij hadden met groepje personen van BLR in italie gesprek dat hun en andere nooit op de DVD van BLR staan en ook nooit op foto's in klaverblaadje
van de ritten en ik moet zeggen daar ben ik het mee eens.
Wij hebben bv heel de BLR met 3 A 4 alfa's gereden 2x GTV6 ,147 GTA en spider maar zien geen 1 foto daar van terug .
misschien komt er verbetering in [-o< over clubblad hebben we niks te klagen ziet er zoals gewoonlijk top uit dat is iets waar de club trots op mag zijn :thumbs:

Gebruikersavatar
GTV42.0
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma feb 13, 2006 16:10
Locatie: Noordscheschut

RE: Nieuwe Klaverblaadje binnen?

zo okt 03, 2010 19:09

Hier nog niet binnen :cry:
GTV6 3.0 DRIVES YOU 2 PASSION!!!!

Gehad.
3x 33
2x 75
1x 155
2x 146
1x Alfetta sedan 2l
1x Alfetta GTV 2l
1x 156 2001
1x GTV6 2.5liter 1985
Nu;
1x 159 SW
1x Alfetta GTV6 3l 1982


database register.
Registerleider Alfetta GT GTV(6) en Giulietta 116

Gebruikersavatar
Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3768
Lid geworden op: vr okt 19, 2007 02:02
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: RE: Nieuwe Klaverblaadje binnen?

zo okt 03, 2010 19:58

Ik begrijp als je met bepaald groepje mensen om gaat daar liever foto's van maakt .
Maar wij hadden met groepje personen van BLR in italie gesprek dat hun en andere nooit op de DVD van BLR staan en ook nooit op foto's in klaverblaadje
van de ritten en ik moet zeggen daar ben ik het mee eens.
Wij hebben bv heel de BLR met 3 A 4 alfa's gereden 2x GTV6 ,147 GTA en spider maar zien geen 1 foto daar van terug .
misschien komt er verbetering in [-o< over clubblad hebben we niks te klagen ziet er zoals gewoonlijk top uit dat is iets waar de club trots op mag zijn :thumbs:
Toch heeft Hans wel gelijk. De meeste foto's in het KB zijn van mensen zoals ik, die gewoon foto's maken voor zichzelf en vervolgens die foto's ook beschikbaar stellen voor het KB. Ik ben bijv. op het SSAR heel de parkeerplaats niet eens op geweest. Had ik dat wel gedaan dan bestaat er een kans dat ik een foto van een GTV6 had gemaakt, want dat vind ik een schitterende auto. Maar dan zou ik degene uitkiezen die het mooiste plaatje oplevert of als ik vrienden had met een GTV6 dan zeer waarschijnlijk die.

Er is denk ik dus maar één manier om te zorgen dat jullie ook aan bod komen: zelf foto's maken of zorgen dat er foto's worden gemaakt door bijv. vrienden en die foto's beschikbaar stellen aan het KB.
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Gebruikersavatar
giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6902
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:31
Locatie: Cuijk

Re: RE: Nieuwe Klaverblaadje binnen?

zo okt 03, 2010 19:59

Hier nog niet binnen :cry:
Hier ook niet :( ... Maar ik ben ook pas met het SSAR weer lid geworden, misschien zijn ze mijn handschrift nog aan het ontcijferen. :?
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Gebruikersavatar
Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3768
Lid geworden op: vr okt 19, 2007 02:02
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: RE: Nieuwe Klaverblaadje binnen?

zo okt 03, 2010 20:02

Zou fijn zij als het bestuur en de mensen uit de organisatie eens wat meer op het forum (absoluut het belangrijkste communicatie-middel van de SCARB) komen en meedoen, zo wordt de reeds eerder genoemde afstand tussen bestuur en leden verkleind. Het bestuur heeft vast wel eens gehoord van social media en kan daar toch niet van verstoken blijven??? dat is zooooo 1992 ;)
Dat zou zeker een goed idee zijn. Bijvoorbeeld in een speciaal forumonderdeel, "SCARB- en forumonderwerpen" of zo.
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Andretti Molletti

Re: RE: Nieuwe Klaverblaadje binnen?

zo okt 03, 2010 22:55

Toch heeft Hans wel gelijk. De meeste foto's in het KB zijn van mensen zoals ik, die gewoon foto's maken voor zichzelf en vervolgens die foto's ook beschikbaar stellen voor het KB.
De meeste klopt misschien maar dan is er dus ook een restant ....
{Glad ijs modus aan}
Ik kan er naast zitten maar de fotocrew tijdens de BLR (en deeels SSAR) krijgt van de club een vorm van tegemoedkoming voor het maken van de foto's. Zo ook worden bepaalde kosten vergoed.
In die optiek mag je ook een verwachting uiten als zijnde een boodschap om variatie. Een boodschap welke meegenomen zou moeten worden in de volgende sessie.
Als het namelijk vriendendiensten zijn naar de club toe dan is het vragen van een financiele vergoeding voor DVD's uitgegeven door de club wel een punt van discussie.
{gladijsontdooimodusaan}
:wink:

Andretti Molletti

Re: RE: Nieuwe Klaverblaadje binnen?

zo okt 03, 2010 22:56

Zou fijn zij als het bestuur en de mensen uit de organisatie eens wat meer op het forum (absoluut het belangrijkste communicatie-middel van de SCARB) komen en meedoen, zo wordt de reeds eerder genoemde afstand tussen bestuur en leden verkleind. Het bestuur heeft vast wel eens gehoord van social media en kan daar toch niet van verstoken blijven??? dat is zooooo 1992 ;)
Dat zou zeker een goed idee zijn. Bijvoorbeeld in een speciaal forumonderdeel, "SCARB- en forumonderwerpen" of zo.
Dank u, stel jij het voor?? :lol:

Hans33sw
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2439
Lid geworden op: di aug 11, 2009 20:49

RE: Nieuwe Klaverblaadje binnen?

ma okt 04, 2010 01:05

in het geval van de BLR is het idd anders. als ik daar als fotograaf (en dat ben ik) mee zou gaan zou ik daar zeker op letten.
daar MOET je ook op letten, ook als vrijwilliger die een kleine vergoeding krijgt!
maar dit is dan ook gelijk een verzoek richting de redactie. als fotograaf lever je nml bijv. 60 foto's aan waarvan er 15 worden geplaats. hier heb je dus als fotograaf zijnde geen zeggenschap (macht?) meer over!

bepaalde auto's zijn ondertussen ook al zoo vaak langsgekomen in het KB'tje dat anderen ook wel recht hebben op een plekje :wink:
wie kent bijv ondertussen niet de grijze novanta met zwarte ronals?? (no offense jens (dat rijmt))

Gebruikersavatar
0170Spider
Full Member
Full Member
Berichten: 490
Lid geworden op: ma sep 08, 2008 17:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer: Website

Re: RE: Nieuwe Klaverblaadje binnen?

ma okt 04, 2010 08:00

Hier nog niet binnen :cry:
Hier ook niet :( ... Maar ik ben ook pas met het SSAR weer lid geworden, misschien zijn ze mijn handschrift nog aan het ontcijferen. :?
't was inderdaad soms moeilijk lezen maar alle nieuwe leden van het SSAR zijn op tijd verwerkt, dat weet ik :wink:

nog even geduld en anders na 12 oktober even een mailtje naar donateursadministratie @ alfaclub.nl

Gebruikersavatar
GTV42.0
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma feb 13, 2006 16:10
Locatie: Noordscheschut

RE: Nieuwe Klaverblaadje binnen?

ma okt 04, 2010 08:51

Toch wel binnen gekregen dit weekend :oops: Vrouw lief had deze even opgeborgen voor onze sloopgrage handjes van onze dochter. :lol:
GTV6 3.0 DRIVES YOU 2 PASSION!!!!

Gehad.
3x 33
2x 75
1x 155
2x 146
1x Alfetta sedan 2l
1x Alfetta GTV 2l
1x 156 2001
1x GTV6 2.5liter 1985
Nu;
1x 159 SW
1x Alfetta GTV6 3l 1982


database register.
Registerleider Alfetta GT GTV(6) en Giulietta 116

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12103
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

Re: RE: Nieuwe Klaverblaadje binnen?

ma okt 04, 2010 09:18

Zou fijn zij als het bestuur en de mensen uit de organisatie eens wat meer op het forum (absoluut het belangrijkste communicatie-middel van de SCARB) komen en meedoen, zo wordt de reeds eerder genoemde afstand tussen bestuur en leden verkleind. Het bestuur heeft vast wel eens gehoord van social media en kan daar toch niet van verstoken blijven??? dat is zooooo 1992 ;)
Dat zou zeker een goed idee zijn. Bijvoorbeeld in een speciaal forumonderdeel, "SCARB- en forumonderwerpen" of zo.
Het idee is al eens aangekaart maar verworpen om o.a. de volgende redenen:
  • 1. Het Klaverblaadje is en blijft het officiële communicatiekanaal voor het bestuur naar de leden. Elk lid ontvangt het KB, niet ieder lid heeft (of gebruikt) internet.
    2. Een dergelijke rubriek schept verwachtingen: dat vanuit het bestuur binnen zoveel tijd antwoord komt. Je kunt nu al stellen dat die verwachtingen niet gaan worden waargemaakt; niemand uit het bestuur is echt actief op het forum, op een incidentele melding na.
Daarnaast: op de contactpagina staan de gegevens van alle bestuursleden, die staan daar niet voor niets. Bezwaren en klachten uiten, ideeën lanceren, suggesties doen of complimenten maken, per telefoon gaat dat veel efficiënter en sneller. En bovendien is persoonlijk contact zoveel gezelliger.


Wat de selectie van foto's aangaat: we zijn toch een club? Dat houdt in dat elk lid zijn steentje kan bijdragen en foto's kan aanleveren bij de redactie. Bij de selectie zal de focus op kwaliteit liggen, en er zal niet zo zeer worden geturfd wie er hoe vaak op staat. De bedenking mag best uitgesproken worden maar laat het dan ook aan de redactie zelf weten (zie de contactpagina), anders blijft het alleen maar hier hangen.

SPIDERVELOCE1750

RE: Nieuwe Klaverblaadje binnen?

ma okt 04, 2010 09:46

Deze fotografen hebben , behalve de zeer lekkere en met liefde bereide clubbroodjes op het SSAR , nog NOOIT een vergoeding vanwege de club gekregen .

En dat vinden wij maar goed ook , want de woorden vrij en willig betekenen voor ons wel degelijk iets .

Deze fotgrafen hebben helaas ook het Klaverblaadje nog niet ontvangen .

Gebruikersavatar
Alfistroel
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 669
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:37
Locatie: Oosterhout
Contacteer: Website

RE: Nieuwe Klaverblaadje binnen?

ma okt 04, 2010 10:07

Hijs binnen

Leuke discussie trouwens over die foto's.

@ Schummi, had je zelf een stukje geschreven en foto's aangeleverd?
Registerleider 155
alfa155register.nl

Alfa Romeo 155 V6 W.B Bianco Argento
807 Buske voor alle jong
Zakelijk accuding
Ooit:
Alfasud 1.5 TI 82
Alfetta 2.0 83
75 2.0 T.S 87
164 3.0 24V 94
155 2.5 V6 12V 94
33 S.W 1.5 94
33 S.W 1.7 94
155 2.5 V6 W.B 96

Gebruikersavatar
MartijnGTA
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2230
Lid geworden op: ma dec 22, 2008 15:50
Locatie: Zandvoort

Re: RE: Nieuwe Klaverblaadje binnen?

ma okt 04, 2010 10:15

@ Schummi, had je zelf een stukje geschreven en foto's aangeleverd?
:twisted: :twisted: :twisted:
Nu:
156 GTA
156 Crosswagon x2
(SCARB 5781)

Ooit: 156 1.8 SW gaz, Giulietta Multi Air, 75 1.8IE, 155 2.0 16v

Terug naar “Praktische gids voor de Alfist”