Mooie foto's! Ik sta er ook een aantal keren tussen!
Dat had ik ook. MIjn hele harem gemaild, maar al die primadonna's hadden geen zin om vroeg hun nest uit te komen (ok: 2 moesten er werken). Uiteindelijk moeders op een weekendje Limburg getrakteerdIk baal er nu ernorm van dat ik niet gegaan ben. Ik had geen navigator en voelde er niet veel voor om in mijn uppie achter een andere Alfa aan te rijden. Nu toch spijt......
Bij mijn weten hadden equipe Dankert en ook van Diejen en/of Romijn ook 18 goed? Zij vielen alleen niet in de prijzen, maar zouden wel de 115 punten voor de gedeelde 2e plaats krijgen. We zullen het zien als Ronald de nieuwe puzzelstanden plaatst.Ranking:
1. De Vries 19 goed
2. Van Eck 18 goed
3. Haverkamp 18 goed.
Complete set gegevens is richting de club dus als het goed is wordt de stand snel bij gewerkt.
Mooie GT , gruwelijk laag. ( loopt dat niet aan )Nice pic's
Homme, van Diejen en Romijn reden apart. Romijn scoorde volgens mij even weinig als jij.
van Diejen en/of Romijn ook 18 goed
Aha! Ik had begrepen dat jij ook 18 goed had en vermoedde dat Marcel dat dan ook zou hebben. Dat wist ik niet zeker, dus ik heb voor de zekerheid allebei jullie namen genoemd.Homme, van Diejen en Romijn reden apart. Romijn scoorde volgens mij even weinig als jij.
van Diejen en/of Romijn ook 18 goed