I love this way off hobby
grt rogeralfa
We zijn er nog niet, maar het gaat de goede kant op. Hopelijk plaatst martijnsud binnenkort wat closeup plaatjes van de dorpel onder het voorscherm zodat ik het hoofdstuk dorpel ook weer af kan sluiten.He Chirurg, ik begin zo langzamerhand de indruk te krijgen dat deze Giardinetta gaat overleven
Goed opgelet, niet afgebroken, heb er een boor in moeten zetten, was één of andere wazige slotbout. Aan de andere zijde moet tie er ook aan gaan gelovengevalletje afgebroken wielbout linksachter
We zijn er nog niet, maar het gaat de goede kant op. Hopelijk plaatst martijnsud binnenkort wat closeup plaatjes van de dorpel onder het voorscherm zodat ik het hoofdstuk dorpel ook weer af kan sluiten.He Chirurg, ik begin zo langzamerhand de indruk te krijgen dat deze Giardinetta gaat overleven
Als ervaringsdeskundige valt mij het niet geheel strakke lijntje op boven de wielrand, dat doet toch vermoeden dat er een overzet randje opzit, misschien toch wat meer lak weghalen om te controleren of dat goed gedaan is? Als het eroverheen zit is de enige manier om het scherm strak te krijgen de rest aanvullen metr plamuur tot hetzelfde niveau, het is wat je zegt, hoever wil de eigenaar gaan met strakmaken/spuiten.spatschermrand behandeld.