Moet je auto daar een kenteken voor hebben/ straatlegaal of of of? Want ik vind die tijden niet echt indrukwekkend met de daar in dat lijste aangegeven aantal PK's.... Driekwart van de SI rijdt met de helft van die vermogens gelijkwaardige of snellere tijden (ok, ietwat overdreven maar....)oke het is me nu een beetje duidelijk. Het gaat mij vooral om time attack en heb geen zin om helemaal achteraan te rijdenDit zijn de tijden van de semi-pro street dus denk dat ik daar wel aardig mee kan komen.
http://www.japanseautosportfestival.nl/ ... _final.pdf
Meedoen met time-attack 2011 danAssen? Reed ik met mijn gare 75 op oude sloffen ook in de 2:09... Als ik dan zie dat die Evo van Butler Henderson met 620pk dat ook doet, ben ik niet onder de indruk...
Dat heb ik ook jaren gedaan, da's echt leuk inderdaad... overigens is dan elke wagen met wat pk's en een goede wegligging leuk om mee te leren rijden denk ik.Leuk is wel om met je straat auto met kenteken naar het circuit te rijden en je banden wisselen waarna je van leer trekt. Iets zoals wat ze met de Lotus Elise deden.
Dat doe ik ook zeker niet. Een 2.0 is zeker een goede optie. 75 TS ook. Ik heb alleen meer vertrouwen in de 156 omdat je niet snel te gek doet. JE kan bij de 156 goed aanvoelen wanneer je te ver gaat.Dat heb ik ook jaren gedaan, da's echt leuk inderdaad... overigens is dan elke wagen met wat pk's en een goede wegligging leuk om mee te leren rijden denk ik.Leuk is wel om met je straat auto met kenteken naar het circuit te rijden en je banden wisselen waarna je van leer trekt. Iets zoals wat ze met de Lotus Elise deden.
Als het een 156 wordt zou ik de 2.0 16v niet overslaan in mijn afwegingen...
Dan word het toch eerder de 156. Ik ken de auto namelijk heel goed omdat ik er al 6 jaar in rijd ook met sleutelen. Heb nu trouwens ook een hele lichte koets op het oog. 147 heb ik niet veel mee en 155 heeft al weer snel last van roest maarja dat heef de 75 ook weer. Moeilijk zeg keuze makenNeem dan een 147 want die heeft niet het kont gewicht wat je de bocht omgooid! Is ook wat makkelijker licht te maken.Is trouwens nog niemand die een straat 147 heeft omgebouwd naar racer .... Denk ook dat de 155 lichter is dan de 156 en waarschijnlijk veel goedkoper! Weet zo niet hoe het met de race-spec. onderdelen tussen beide modellen zit!