Meen je dat nou ? Was me niet opgevallen....Van je deellast heb je geen meting.
Tenzij je met half gas gerolt bent.
Ik heb vaker op banken gestaan met deze auto met diagnose apparatuur dus vandaar mijn beweringen...
Meen je dat nou ? Was me niet opgevallen....Van je deellast heb je geen meting.
Tenzij je met half gas gerolt bent.
Nou zo safe is dat ook weer niet zo een rijke afstemming. Oke, als ie even te rijk is bij vollast tijdens een 'paar toeren' ok, dat is veilig.Die blauwe was ook de eerste meeting waarin ze niet ver gingen nee. Dat ie rijk staat klopt wel, alle Novitecs staan erg rijk, te rijk eigenlijk. Ook op deellast. Qua ontsteking staan ze onder vollast wel redelijk okee maar onder deellast heeeel erg safe... Het is dan ook onmogelijk om zuinig te rijden met die dingen zelfs als je met een ei op je pendaal rijdt. Gemiddeld rij ik 1 op 8 en dan doe ik best rustig...
Zou kunnen... De motor lijkt er totaal geen problemen mee te hebben. Wagen heeft nu bijna 165k op de klok en gaat nog als de brandweer. Ik rij er 2 keer per jaar mee op de Ring en pak ook soms een vrijrijden sessie. Om over het rijden op straat nog aar te zwijgen.... Ik denk dat het blok nu een liter per 10.000 km gebruikt en die doe ik dan ook elke 10.000/elk jaar vervangen.door een te rijk mengsel verdun je je olie??
Bij jou liggen alle paarden aangelijnt lees ik alhet is een 1.4 boxer dus ik verwacht wel de volle 88 pk.
ja deze worden een keer in de zoveel tijd geijkt.Worden deze testbanken ook een soort van geijkt?
Kan me voorstellen dat er zo 10 pk verschil per bank in zit.