Gaan we weer
€14,- pp en we komen met zijn 4-en, dus €56,- (racen is bijna goedkoper
)
Maar dan, ik heb een werkelijk fabelachtige bolide, watervast dus zelfs als het regent kom ik daarmee...
Parkeren?? Nergens fatsoenlijk plek, je kan in de blubber aan de overkant in het weiland parkeren of op de P-plekken van een bedrijf wat hopenlijk dicht is en niet de wegsleepdienst gaat bellen.. of gewoon in een zijstraatje..
Je bolide waar je altijd zo trots op bent dus he...
Als ik kwam was het via via en gratis naar binnen, nog een paar keer geweest met kortingsbonnen van WOOW 2 euro! en nu... nu geloof ik het wel!
Het loo heb ik hierom laten schieten, Italia houten is al jaren van de kalender verdwenen. Ik vind het leuk, absoluut!! Mag graag socializen en wat spulletjkes kijken/aanschaffen. Maar als ik de V&D inloop en iemand vraagt mij €14 entree dan lig ik werkelijk in een deuk!
Als je wat wilt verkopen, of je als club wilt profileren, dan ga je toch geen entree vragen, dan ben je blij als er mensen komen en je product bewonderen cq afnemen.
Commercieel gezien zijn dit soort evenementen gelijk aan de Utrechtse bazaar: gebakken lucht voor de hoofdprijs. De stand vd SCARB heb ik op zandvoort al gezien en het aanbod aan Italiaanse auto's staat maandag weer in gratis entree showroom...
Whats the big deal? Veel mensen staan gezellig op de P-plaats te ouwehoeren... does ring some kind of bell??
Net als de Autorai gaat dit op eenz eker moment dood aan zijn eigen vreselijk overtrokken commercie!
En iedereen die toch gaat, geniet ervan en trek je niks aan van mijn commentaar