Oepsbert..het is wim kok...kon het ook niet laten en ook ik ben een hard werkende zelfstandige ...die deze week toevallig in roermond werkt
Oepsbert..het is wim kok...kon het ook niet laten en ook ik ben een hard werkende zelfstandige ...die deze week toevallig in roermond werkt
Alles wordt straks belastingvrij als het goed gaatIk hoorde vandaag ( uit tweede hand , maatje van me was vrijdag bij de RDW in Rijen) : Quote RDW medewerker : Hoe komen jullie erbij dat auto's na '86 niet meer belastingvrij worden ? als een 87'er of 88'er straks 25 jaar wordt , wordt hij gewoon belastingvrij... tot het rekeningrijden van start gaat ..... ( mening diele : Rekeningrijden komt er niet)
Volgens de huidige plannen niet meer. Benzineaccijns gaat omhoog, wegenbelasting gaat evenredig omlaag, maar rekeningrijden komt er niet.Alles wordt straks belastingvrij als het goed gaatIk hoorde vandaag ( uit tweede hand , maatje van me was vrijdag bij de RDW in Rijen) : Quote RDW medewerker : Hoe komen jullie erbij dat auto's na '86 niet meer belastingvrij worden ? als een 87'er of 88'er straks 25 jaar wordt , wordt hij gewoon belastingvrij... tot het rekeningrijden van start gaat ..... ( mening diele : Rekeningrijden komt er niet)