Tiefbettfelgen Jawohl!! Nee maar even zonder dollen, als ze wat dieper komen te liggen lijkt me er echt bruut uitzien bij Ronals! Maar dan zit je natuurlijk weer met andere waardes etc.breedte of diepte van het velgbed makkelijk te wijzigen.
Tiefbettfelgen Jawohl!! Nee maar even zonder dollen, als ze wat dieper komen te liggen lijkt me er echt bruut uitzien bij Ronals! Maar dan zit je natuurlijk weer met andere waardes etc.breedte of diepte van het velgbed makkelijk te wijzigen.
Klopt ,daarom heb ik vóór altijd 205/40...Voor een 75 zou ik niet breder willen dan 7.5 inch,
Hier een foto van mijn 75 TS, met Borbet C in 17x7.5 ET30 (Rondom 215/40 R17 banden en 40mm verlaagd en liep nooit aan, alhoewel.... Bij max in/uit sturen schuurde dit een beetje teggen het binnen scherm).
Woooow...... Ik heb de laatste week ook een setje van deze velgen in dezelfde maat opgeknapt en zilver gespoten. Vandaag de banden er om gegaan. Voor 205/40 en achter 215/40. Morgen laat ik wel weten of dit goed past op een verlaagde 75. En natuurlijk met foto's..!!! Iemand nog meer pics van een 75 met deze velgen? Graag per PB....Voor een 75 zou ik niet breder willen dan 7.5 inch,
Hier een foto van mijn 75 TS, met Borbet C in 17x7.5 ET30 (Rondom 215/40 R17 banden en 40mm verlaagd en liep nooit aan, alhoewel.... Bij max in/uit sturen schuurde dit een beetje teggen het binnen scherm).
He nee ják, boutjes en gepolijste randen...Zo lijkt het wel steek 5x120..
Alleen een hart laten maken zou ook al leuk zijn, dan gebruik je gewoon velgranden van BBS of OZ oid en kun je elke gewenste breedte maken . Beetje het idee van de SZ wielen.