You can do it, You know it's never "bolt on"!&(*&(&^^^&_&)*_(_(()%&$^&#%@%#%*&%*&%
ff cooldown
Vanavond laatste poging.....
You can do it, You know it's never "bolt on"!&(*&(&^^^&_&)*_(_(()%&$^&#%@%#%*&%*&%
ff cooldown
Vanavond laatste poging.....
Lijkt mij een goed idee.Mocht het echt niet lukken zal ik alsnog het "oude" forum weer aktiveren maar dan wel op de nieuwe domein.
Op een later tijdstip zal ik dan alsnog proberen
Kun je mij wel het programma pb-en. Heb niets genoteerd namelijk. Alleen de datum.+ dat er een hoop afspraken instaan voor de forummeeting in Gramsbergen komend weekend
herinner mij dat de startmotorkant al helemaal een ramp is met de spruitstukken...nu maar hopen dat de startmotor de mensheid overleeftKun je mij wel het programma pb-en. Heb niets genoteerd namelijk. Alleen de datum.+ dat er een hoop afspraken instaan voor de forummeeting in Gramsbergen komend weekend
Ik ben gisteren met een vriend de hele dag bezig geweest om de GTV6 aan de praat te krijgen om toch te kunnen komen.
Eerst het kortsluiten probleem oplossen waarbij de helft van de wagen het niet meer deed (bleek belachelijk simpel, maar niet te doen alleen en zonder brug).
Daarna de SCS spruitstukken monteren....... Hoezo "Bold on". We zijn er zeker 5 - 6 uur mee bezig geweest.
Beetje hetzelfde gevoel als: "Even een nieuw forum installeren".
Hoe kan ik 'm beschermen? Stukje gebogen aluminium plaat ertussen?
herinner mij dat de startmotorkant al helemaal een ramp is met de spruitstukken...nu maar hopen dat de startmotor de mensheid overleeft
Ja maar die krijg je niet terug met de CSC spruitstuk.Dat zit er van orgine wel tussen
Die moet je ook op je mond plakken...........'k heb eerst van die %#$@^&-pleisters geprobeerd, maar da's he-le-maal niks.........