De lijst geeft aan dat ik de Oudste Zwarte(grijs) 16V QV heb, dat wist ik wel al, maar nu is het even bevestigd
Mooi lijstje zeg!
Je vergelijkt nu een kentekenlijst van een Alfa liefhebber met-officiële cijfers (aantallen geregistreerd), dat is niet juist hoor. (ik neem tenminste aan dat de 900 uit juni uit een officiële lijst komen). Het is dan ook geen betrouwbare vergelijking.Heb het lijstje van de zwarte 16V's eens doorgespit, nog maar 12 APK tot 2011 van de 26. Maw 50% is afgemeld of gesloopt.
In Juni waren er 900 33's, daarvan zo'n 97 16 V's. Hiervan is al weer 50% weg.
DWZ nog zo'n 45 16V's. De 17 Qv's hier op het forum zijn ze gewoon, dat is al een redelijk hoge score. Een rode QV is het oudste vand e 16V, ook een QV, aangezien in 1990 geen 1.7i.e 16 V bestond. Er zijn nog slechts 2 16V's uit 1990 in leven!
By the way, 9 P4's (niet gecontrtoleerd bij RDW).
Daarom kijk naar APK datum, geeft ook aan tot wanneer betreffende auto de weg op kan toch, ook makkelijk bij te houden nl. APK verlopen 2007 lijkt me geen winterslaapHou er rekening mee dat er een aantal misschien geschorst zijn voor hun winterslaap.
Heb geen kentekens van de 15 QV's hier, slechts voorgaande lijst uitgewerkt, maar bij deze aangepastIk zie de GX-PB -niet staan.