Geen ideeZoiets?Heeft er iemand foto's van wat men een "gouden" 75 noemt?
We kennen helaas de kleurcode niet.
Thanks
http://link.marktplaats.nl/382984216
of zoiets?
http://link.marktplaats.nl/362960896
Geen ideeZoiets?Heeft er iemand foto's van wat men een "gouden" 75 noemt?
We kennen helaas de kleurcode niet.
Thanks
http://link.marktplaats.nl/382984216
of zoiets?
http://link.marktplaats.nl/362960896
Hee, die heeft een hele poos te koop gestaan in Terneuzen en later nog veel langer in Goes of omstreken?Ook eindelijk maar is de 75 van mij hier aanmelden.
Het is een eerste serie van 1986, kleur is Bianco capodimonte. Op het SS heb ik de ronal's gekocht en vervolgens zwart gespoten. Rondom Billstein's. Moet alleen nog ietsje verlaagd worden.
mvg
Bart
Ik heb echt een zwak voor jouw 75! Erg mooi zo met de type 1-grille, gele mistlampen, mooie verlaging, Ronals, oranje achterlichten + reflectorbalk, de sporteinddemper, en niet te vergeten de oranje tellers en de grigio medio-kleur. In mijn ogen echt helemaal af!Mooie auto Rik, is dat je tweede 75?
Nee, Rob. Dit is nog steeds mijn enige 75 die ik nu heb. Gewoon voor dagelijks, rijd er zo'n 20.000km per jaar mee. Ik wilde wel die champagne 75 1.8IE die op MP voor 1600,- te koop stond ophalen voor m'n vriendin. Echter werd de auto direct afgeserveerd met de woorden: "75's zijn lelijk, en in die kleur al helemaal!"
Gevolgd door de woorden: "doe mij maar een Polo!"
En toen: "...of een Audi mag ook..."
Trouwens wel grappig om te zien hoe de auto er bij de vorige eigenaar uitzag. Overigens ook heel erg stoer met die 17"AZEV's en type 2-onderdelen.
Ja kan kloppen, de klassiekerhoek van een garage werd opgeschoond (zat ook nog een peug 304 tussen meen ik). De 75 is toen naar Goes gegaan. Anyway ik herkende de 75 aan de zwarte 'randjes'...klopt frank,
eind vorig jaar stond ie een tijdje te koop ergens in Zeeland via marktplaats, diegene had meerdere auto's opgekocht waarvan dit er 1 was. Toen had ik al een keer gebeld maar niet doorgezet. Hij had toen ongeveer 10 jaar stil gestaan.Hij is toen gekocht door een jongen uit volgens mij Lisse, die heeft em weer rijdbaar gemaakt en vervolgens heeft em bij mij ingeruild op mijn GTV. Dat was afgelopen april ongeveer. En sinds die tijd staat ie lekker bij mij in de garage.
Bij aanschaf zat de sproeier-loze bumper er al op. De originele voorbumper was volgens mij beschadigd door at krassen/steenslag, en dat was ´t altijd nog de vaag of de sproeiers functioneerden.´Ik vind ´t inderdaad ook was dikker staan met sproeiers, maar ik stoor me er niet aan. Als ik nog eens een mooie bumper tegen kom in de juiste kleur met sproeiers kan ik die altijd nog omhangen.Maar waarom is bij die prachtige TS-02-GG de voorbumper met koplampsproeiers voor eentje zonder sproeiers? Was bij de 1e serie TS ook al origineel en staat in mijn ogen net wat mooier.....
Bij aanschaf zat de sproeier-loze bumper er al op. De originele voorbumper was volgens mij beschadigd door at krassen/steenslag, en dat was ´t altijd nog de vaag of de sproeiers functioneerden.´Ik vind ´t inderdaad ook was dikker staan met sproeiers, maar ik stoor me er niet aan. Als ik nog eens een mooie bumper tegen kom in de juiste kleur met sproeiers kan ik die altijd nog omhangen.
Ik meende hem ook te herekennen, was toen gespot hier. Er was toen niet veel goeds over voor deze 75.Ja kan kloppen, de klassiekerhoek van een garage werd opgeschoond (zat ook nog een peug 304 tussen meen ik). De 75 is toen naar Goes gegaan. Anyway ik herkende de 75 aan de zwarte 'randjes'...klopt frank,
eind vorig jaar stond ie een tijdje te koop ergens in Zeeland via marktplaats, diegene had meerdere auto's opgekocht waarvan dit er 1 was. Toen had ik al een keer gebeld maar niet doorgezet. Hij had toen ongeveer 10 jaar stil gestaan.Hij is toen gekocht door een jongen uit volgens mij Lisse, die heeft em weer rijdbaar gemaakt en vervolgens heeft em bij mij ingeruild op mijn GTV. Dat was afgelopen april ongeveer. En sinds die tijd staat ie lekker bij mij in de garage.
Grtz,fRank