Die trajectcontrole is te foppen trouwens... getest en bewezen
het is alleen een beetje te omslachtig om 't dagelijks te doen. Kan je beter 6 minuten 80 rijden, dan ben je er ook vanaf...
Vertel
Getest met auto's van de zaak... 5 dezelfde bestelbusjes met dezelfde kleur, dezelfde belettering, allemaal leeg dus 'tzelfde gewicht (weet niet of ze dat ook meten, was voor zekerheid
) èn... belangrijkste denk ik... akelig op elkaar lijkende kentekens. Leuk, zo'n megawagenpark
.
Met z'n 5en vanaf het begin van de trajectcontrole naast elkaar, vlak achter elkaar (èng dicht achter elkaar) erop... en direct na de eerste serie camera's beginnen te rouleren... baantjes wisselen, voor en achter omwisselen, zoveel mogelijk blijven 'zwermen', bij elke rij camera's boven de weg moet de opstelling weer anders zijn maar hetzelfde lijken.
Eerst een keer met 90 op de tacho's (dus als 't goed is geijkt) geprobeerd... later nog eens met 100... dus op zeker te hard voor een 80km-zon(d)e, ook met correctie.
Nooit wat van gehoord... dus 't werkt. Maarja, hoe doe je dat in je eentje... Of hebben we hier genoeg alfa's van eenzelfde type die er ècht heel erg 'tzelfde uitzien op een camera om 't te proberen?