Nee, zoiets hebben we niet in de vloot...Vanmorgen rond 11.30u op de Europaweg in Eindhoven, volgens mij net van de Barrierweg komend, een zwarte 75 met witte valkken voor nummering op de deuren. het leek erop dat het Marian was?
Nee, zoiets hebben we niet in de vloot...Vanmorgen rond 11.30u op de Europaweg in Eindhoven, volgens mij net van de Barrierweg komend, een zwarte 75 met witte valkken voor nummering op de deuren. het leek erop dat het Marian was?
Tja, zoveel 75's, ik kan ze niet meer uit elkaar houden.... Er is dus nog iemand die Eindhoven met een zwarte 75 opfleurt.Nee, zoiets hebben we niet in de vloot...Vanmorgen rond 11.30u op de Europaweg in Eindhoven, volgens mij net van de Barrierweg komend, een zwarte 75 met witte valkken voor nummering op de deuren. het leek erop dat het Marian was?
Ja dat waren wij, de hond uit laten waaien...Gistermiddag stond een dieprode 75 geparkeerd langs de N57 bij Ouddorp t.h.v. de Preekhil. Fraaie auto, lekker laag, dikke velgen. Ik ging bijna door de ruit maar de medepassagiers vroegen wanneer ik nou eindelijk die ouwe meuk eens vergat en een nieuwe Giulietta ging bestellen ...
groetz, wims
gebeurt vaker bij JanWoesdag einde middag in de buurt van Heerhugowaard een bekende zachtgele Alfetta. Ik zwaaien en toeteren vanuit de 147, zit Jan even de andere kant op te kijken. Geloof dat de mensen achter me dachten dat ik niet helemaal lekker was...
Gisteren in Deventer op een bouwplaats (kademuur) langs de IJssel, een zwarte 155 met klavertjes op de voorschermen..
Sander ik heb je gemist sorry!gebeurt vaker bij JanWoesdag einde middag in de buurt van Heerhugowaard een bekende zachtgele Alfetta. Ik zwaaien en toeteren vanuit de 147, zit Jan even de andere kant op te kijken. Geloof dat de mensen achter me dachten dat ik niet helemaal lekker was...
Gisteren in Deventer op een bouwplaats (kademuur) langs de IJssel, een zwarte 155 met klavertjes op de voorschermen..