Zo zaterdag een productieve dag gehad:
Begonnen met de auto op de brug en alles eens bekijken. Voordemper was niet de enige lekke demper.Middendemper is ook op...
Zit ik met mijn vingers aan het rubber wat om de hulpkoppelingscilinder zit heb ik allemaal vloeistof in mijn ogen, zo lek als een mandje...
Zowel de middendemper als de cilinder zijn nog nieuw te leveren, maandagochtend zijn ze binnen.
Dan maar eens kijken naar de roestpreventie

Is echt heel goed gebeurd, in de voorste wielkasten de aluminium beschermkappen weggehaald, daarachter alles dik in de ML en allemaal dopjes voor de holle ruimtes. Rubber randen van de beschermranden in een vettig goedje gezet, daarna strak teruggemonteerd. Klaar
De beschermkappen blijken van Lokari te zijn, er zit een rand van 3cm op geniet die, na te zijn vetgemaakt goed past. Alleen de onderkant even aangepast, kan alles wat erachter komt aan vocht en aan de onderkant weer uit. Na en tijdens de winter een paar keer verwijderen en erachter schoonmaken.
Het schakelmechanisme, de vork van de schakelpook zit vast op de schakelstang en daar zat in het geheel geen bus meer in........ ff zoeken en met wat creativiteit een nylon bus gemaakt die alle speling eruit haalt...... Kijk nu schakelt ie weer normaal en de pook gaat terug naar het midden. Klaar
Klinknagel deurhandgreep aan de binnenzijde was los, vervangen door een nieuwe. Klaar
aangezien de nieuwe bumper bij Tom niet paste, deze bumper gedemonteerd en steunen recht gezet, bumper zit netjes. Klaar
Maandag de rest afmaken.
gr Ron