Nou, vandaag na het werk naar een motorzaak gereden voor een potje Belgom Alu Polish, ik rijd het terrein op en er lijkt een plek vrij, maar daargekomen hebben de beide naast het vrije vak parkeerders te weinig ruimte overgelaten, dus ik achteruit weer om te draaien, BAM
Daar stond dus een paaltje. Omdat ik niet verwachte achteruit te gaan rijden had ik vooraf niet gekeken, stom maar ja. Ik was van de week nog aan het denken dat ik misschien toch de wagen door een vakman in een cabine had moeten laten spuiten, maar goed dus dat ik dat niet gedaan had. Nu kost het mij alleen maar wat extra werk. De achterplaat onder het achterlicht is ook ingedrukt helaas. Maar misschien een signaal van ofwel hogerhand ofwel mijn onderbewuste, dat dat achterskirt niet zo´n goed idee was. Alhoewel het wel weer te maken is denk dat ik er maar gewoon een standaardbumper opzet, wel in de kleur natuurlijk, en een enkele zwarte uitlaatpijp, geen bling bling.
De Belgom Alu werkte wel goed, ik had eerst ergens een ander merk gekocht maar bij openen leek mij dat gewoon Commandant 4 in een ander merk verpakking, werkt wel iets maar de Belgom is veel beter.
Gisteren nog de deuren verder opgebouwd.
Maar ik ga niet naar Houten dit weekend, nog teveel werk aan de auto, paar plekken de lak niet goed gepolijst, voorspoiler in de plamuur, achterschade, interieur een zooitje en deze week geen tijd meer om nog wat te doen. Ik ga in het weekend eens een standaard achterbumper passen en besluiten of ik die monteer of het andere ding repareer, ik denk toch standaard want recht van achteren ziet dat rokje toch wat vreemd uit.
p.s. medelijden/medeleven ivm de schade is niet nodig, ik ben daar vrij laconiek in en hij was toch nog niet klaar.