![Thumbs up! :thumbs:](./images/smilies/smile_thumbs.gif)
Grtz,fRank
Mijn smaak is het ook niet, 17" is niet mijn ding. Maar als je je zorgen maakt om het gewicht moet je gewoon op geperst staal rijden in de originele maat. Weeg maar eens een wiel van 2" groter.ben ik de enige die ze niet mooi vindt? imo, moeten de gaten echt wat groter, anders heb je zo'n groot massief oppervlak. en ik wil niet weten wat dat mag gaan wegen
En dat merk je wbt de prestaties ook helaas. Ik ben net van 14 naar 17 inch gegaan en de auto is merkbaar slomer geworden. Hij klimt minder snel in toeren lijkt het. Voordeel zijn de looks en bij mij staat de koets nu weer iets hoger wat fijn is in dit drempelvolle land.Mijn smaak is het ook niet, 17" is niet mijn ding. Maar als je je zorgen maakt om het gewicht moet je gewoon op geperst staal rijden in de originele maat. Weeg maar eens een wiel van 2" groter.
Dat is origineel ook zo. Ga maar metenMaar...de afstand tussen het verdiepte velghart en de telefoon gaten is nu groter dan de afstand van de gaten naar de velgrand.
Ik geloof je op je woord.Dat is origineel ook zo. Ga maar metenMaar...de afstand tussen het verdiepte velghart en de telefoon gaten is nu groter dan de afstand van de gaten naar de velgrand.Origineel (vanaf velgrand naar het hart): 11-50-24mm, in deze opzet: 14-65-31mm. Uiteraard kan ik ook het velghart mee verschalen, maar dan vallen de wielmoeren wat ver naar binnen. Ik ga eerst even dit exemplaar wat netter afwerken, en dan is de volgende variant zo gemaakt.