Mijn 33SW wordt gediscrimineerdMaar echt rood maakt meer kans op de titel mooiste avatar.
Mijn 33SW wordt gediscrimineerdMaar echt rood maakt meer kans op de titel mooiste avatar.
Hee Hee niks tegen Oranje he !Nou nou, kom kom. van die achterlichten is hooguit 1/10e wit. De rest is toch écht rood hoor. . En dan beter wit dan Oranje!Met witte achterlichten? Nee, sorry die hadden echt rood moeten zijn!IK als je 75's mooi vind, tenminste.
Beetje op en neer scheuren met mn SW naar Werchter: "la vie en rose"Enne Dink, vind jij roze mooier?
Gaaf schilderij!
een schilderij van mijn racer, gekregen van mijn monteur voor mijn verjaardag. hoef niet te winnen want ik vind het schilderij toch wel mooi.
Ik denk dat ik volgend jaar een mooie 75 ga kopen, eerst rustig kijken en zoekenMooi Bert, maar nu nog daadwerkelijk een transaxle in bezit krijgen hé.
Met zo'n naam kun je toch alleen maar een 105 aanschaffen????Ik denk dat ik volgend jaar een mooie 75 ga kopen, eerst rustig kijken en zoekenMooi Bert, maar nu nog daadwerkelijk een transaxle in bezit krijgen hé.