Nee, daar ben ik niet in de buurt geweest...ik ben via Rotterdam weer afgebogen richting 't Noorden.Wat moest je in Scharendijke doen dan? Ik woon in Nieuwerkerk en daar was een hoop moois te bewonderen!
Is tegenwoordig ook geen pijl op te trekken waar ik in rij...Sander ik heb je gemist sorry!
gr Jan
Vooral die laatste zin van dat stoplicht: Lekker belangrijk!Vrijdag op de Prins Hendrikkade in Amsterdam.... MEER
Het voertuig werd rond 17.00 uur afgesneden door een andere auto en reed vervolgens tegen het verkeerslicht aan. In de auto zaten een man, een vrouw en drie kinderen. Ze hadden allemaal last van nekklachten en zijn voor onderzoek naar een ziekenhuis gebracht. Het stoplicht is volledig vernield.
Schijnbaar wel als ik de 156 zo bekijk....het is ook geen stoplicht
Vandaag in Maastricht.
Was er als toerist, best aangenaam vertoeven daar! Had meteen door dat dit niet zo maar een 75 wasVandaag in Maastricht.
Hé, dat is mijn 75! En eindelijk eens gespot, ik rijd ongeveer 20.000km per jaar en niemand spot mij. Nu staat de auto 50 meter van m'n huis af geparkeerd en ziet iemand 'm eindelijk staan.
Was je gewoon als toerist in de stad of kom je er wel vaker?
Ben je nu nog steeds van die grave bakken aan het testenWas er als toerist, best aangenaam vertoeven daar! Had meteen door dat dit niet zo maar een 75 wasVandaag in Maastricht.
Hé, dat is mijn 75! En eindelijk eens gespot, ik rijd ongeveer 20.000km per jaar en niemand spot mij. Nu staat de auto 50 meter van m'n huis af geparkeerd en ziet iemand 'm eindelijk staan.
Was je gewoon als toerist in de stad of kom je er wel vaker?
Had trouwens ook iets moois mee